Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نشست هم‌اندیشی رابطین کانون های فرهنگی و هنری مساجد قائم شهر ، جویبار ، سیمرغ و ستاد کانون مساجد استان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در قائم شهر برگزار شد.     
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان قائم شهر به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر،عیسی مدانلو از هم اندیشی و گفتگوی فرهنگی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد جویبار ، سیمرغ و قائم شهر به محوریت شهرستان قائم شهر در ارشاد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       
عیسی مدانلو در این جلسه گفت: مسجد بعنوان پایگاه فرهنگی ، مهمترین جایگاه رشد فضائل انسانی و اخلاقی است .
مدانلو افزود : استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در راستای اهداف کانون ها ، تولید محتوای فرهنگی و هنری ، اجرای برنامه های فاخر ، فعالیت دینی و فرهنگی در فضای مجازی و ... مورد انتظار در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر، آتش به اختیار بودن بچه های فرهنگی و هنری مساجد، می تواند در جریان سازی ها و حرکت های انقلابی و جهادی پر نفوذ تر از مسائل فرهنگی دیگری باشد که امروز برای آنها میلیون ها تومان هم هزینه می شود.          
در ادامه این نشست مدانلو اذعان داشت: برای تغییر چارچوب فکری و تحولی که مدنظر است مهمترین ابزار و راهبرد آموزش است. آموزشی که امروز ضروری است و ما باید در مبحث آموزش در کانون های فرهنگی و هنری تمرکز خود را بر آن بگذاریم.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هم اندیشی مدیران کانون های مساجد قائم شهر برگزار کانون های فرهنگی و هنری مساجد قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند