Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای اقتصاد زمانبندی بازپرداخت فاینانس خط‌آهن سریع‌السیر قم-اصفهان را به وزارت راه ابلاغ کرد. قرار بود این پروژه از تهران آغاز و به اصفهان ختم شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصوبه شورای اقتصاد که توسط  سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خطاب به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده به شرح زیر است؛

« شورای اقتصاد در جلسه مورخ 1400/07/12 درخواست شماره 8069/100/02 مورخ 1400/01/25 آن وزارت در خصوص اصلاح جدول زمانبندی دریافت و بازپرداخت تسهیلات مالی خارجی (فاینانس) مصوبه شماره 47/111263 مورخ 1389/12/28 شورای اقتصاد موضوع احداث راه آهن دوم قم-اصفهان با مشخصات سریع‌سیر را به استناد ماده 20 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و تبصره 3 قانون بودجه سال 1400 کل کشور مورد برسی و به شرح جدول ذیل مورد تصویب قرار داد:

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد

معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.

پیش‌تر این موضوع در مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته و به مجلس عودت داده بود و اکنون این نوع از معافیت از قانون بودجه هفتم حذف شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد