Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها‌ ــ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کشور از اقتصاد نفتی دور و استفاده از منابع کشور باید به درستی مدیریت شود بنابراین تمام برنامه کشور نباید برروی اقتصاد نفتی متمرکز شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به تحولات جدید کشور اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آستانه تحولات جدید در کشور هستیم استان مرکزی باید در آستانه این تحول قرار گیرد و برای گام‌های بلندتر اهتمام‌ ویژه داشته باشد و باید توجه کرد که استفاده از تجربیات گذشته می‌تواند برخی مشکلات را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشور از ظرفیت‌های بسیاری به جز نفت برخوردار است که نشان می‌دهد تنها ظرفیت کشور نفت و اقتصاد نفتی نیست که برای استفاده از این ظرفیت‌ها باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود و تهدیدها به فرصت و نقاط ضعف را به قوت تبدیل کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه مدیریت منابع مختلف باید به خوبی انجام شود و از هر منبع در جای خود به درستی استفاده کرد، گفت: همت مردان بزرگ و بااراده عامل پیروزی و موفقیت است بنابراین باید عزم و اراده در استان تقویت شود و امیدواریم استان با همت و اراده مردم و مسئولان بتواند به عنوان استان امام(ره) موفقیت‌های بسیاری کسب کند.

چالش ها و راهکارهای خروج معدن از سایه اقتصاد نفتیاقتصاد نفتی باعث مخالفت دولت با نوآوری باشد/بودجه آموزش در ایران بسیار بیشتر از سایر کشورهاستنماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی: راه پیشرفت و موفقیت کشور فاصله‌گرفتن از اقتصاد نفتی است

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: یکی از موارد مهم در پیشبرد امور کشور و استان در سال‌های آینده نقشه راه حکیمانه است تا با استفاده از نقشه راه بتوان ادامه مسیر را با موفقیت پیمود همچنین هم‌پوشانی ‌و همکاری نهادها و دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف کشور در زمینه‌های مختلف لازم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: اقدامات خوبی در استان انجام شده که جای تقدیر و تشکر دارد زیرا در این شرایط سخت حرکت کردند و موفقیت‌های خوبی کسب شده است اما برای پیشرفت نیاز به همت بالا و کار بیشتری داریم.

انتهای پیام/713/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولی فقیه در استان مرکزی اقتصاد نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر