Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، قربانعلی ولیزاده بورا روز یکشنبه در نشست خبری پدافند غیر عامل بیان کرد: این سرمایه گذاری که در یک سال اخیر انجام شد برای به روز رسانی زیرساخت های مخابرات و اینترنت بوده که سراسر استان از ظرفیت ایجاد شده استفاده خواهند کرد.

وی گفت : تهدیدهای کشورهای متخاصم در حوزه پدافند غیر عامل بسیار متفاوت و چند بعدی شده است که قابل پیش بینی نخواهد بود و با توجه به این که آنها در حال به روز رسانی تجهیزاتشان در حوزه های مختلف به خصوص دیتا هستند ، این مبلغ سرمایه گذاری در استان مازندران یک ضرورت جدی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : در حال حاضر در حوزه پدافند غیرعامل بیشترین تمرکز در حوزه حفظ زیرساخت های ارتباطات است که در حوزه کشاورزی و تولید هم این امر به صورت جدی دنبال خواهد شد.

سیلاب یکهزار و ۸۵۰ میلیارد ریال در بابل خسارت وارد کرد

فرماندار بابل همچنین گفت که در سال جاری سیلاب در حوزه کشاورزی راه های ارتباطی و پل منازل مسکونی و طرح های زیرساختی در جنوب بابل یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

وی افزود : با توجه به ضرورت آغاز عملیات اجرایی پل امیرده به خاطر راه ارتباطی بین بخشی عملیات اجرایی این پل آغاز و حدود ۸۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی راه های ارتباطی ابلاغ شده است.

ولیزاده بورا گفت : همچنین احداث پل تخریب شده گردرودبار در مرحله مناقصه قرار دارد که امیدواریم هر چه زودتر عملیات اجرایی احداث این پل هم آغاز شود تا بخشی از مشکلات زیرساختی جنوب بابل در سیلاب اخیر برطرف شود.

وی افزود : آموزش و پیشگیری در حوزه پدافند غیر عامل از جایگاه ممتازی برخوردار است که امیدواریم رسانه ها در این امر اهتمام جدی داشته باشند تا از حجم خسارت های وارده کاسته شود.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل مازندران بابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل مازندران بابل پدافند غیر عامل مازندران بابل پدافند غیر عامل میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» که با حضور در ویراستی نوشت: «حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکوهای داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب نمودند متشکرم. این حرکت با فتوای محکم رهبرانقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.»

             

گفتنی است روز گذشته وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید. این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم