Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه محقق اردبیلی براساس آخرین نتایج رتبه‌بندی جهانی یو اس نیوز، رتبه هشتم بین دانشگاه‌های جامع کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، دانشگاه محقق اردبیلی براساس آخرین نتایج رتبه بندی جهانی یو اس نیوز، رتبه هشتم بین دانشگاه‌های جامع کشور را کسب کرد.

در این دوره رتبه بندی جهانی U.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

S. News Best Global Universities از ایران ۴۹ دانشگاه شرکت کرده بودند که دانشگاه این دانشگاه توانست در جایگاه بیست و چهارم بین همه دانشگاه‌های کشور قرار گیرد.

این اولین بار است که دانشگاه محقق اردبیلی در نظام رتبه بندی جهانی یو اس نیوز حضور می‌یابد.

یو اس نیوز، یکی از نظام‌های معتبر رتبه بندی دانشگاه‌ها است که طی هشت سال گذشته، نسبت به رتبه بندی سالانه دانشگاه‌های جهان اقدام می‌کند.

شهرت پژوهش در جهان و منطقه، انتشارات، کتاب، کنفرانس ها، تأثیر ارجاعات نرمالیزه شده، ارجاعات کل، تعداد انتشارات علمی، همکاری بین المللی، مقالات پراستناد ۱ درصد برتر دانشمندان و ... از جمله شاخص‌های ارزیابی در این نظام رتبه بندی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه محقق اردبیلی نظام رتبه بندی یو اس نیوز دانشگاه های برتر کشور دانشگاه محقق اردبیلی رتبه بندی جهانی یو اس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی

دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل با اعلام حمایت از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی، بر خاتمه جنگ غزه تاکید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل عصر امروز در مراسم اعلام حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل از جنبش ضد صهیونیستی در آمریکا و اروپا، اظهار داشت: دانشجویان با آگاهی و علم به حقیقت موضوع فلسطین، حرکت‌های خودجوشی را در آمریکا و اروپا علیه صهیونیسم به راه انداختند تا جلوی کشتار بی‌رحمانه در غزه گرفته شود.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی تصریح کرد: تشکل‌های مختلف دانشجویی در سراسر دنیا با اعلام بیزاری از جنگ و ناامنی در خاورمیانه اعلام کردند که تا توقف قتل‌عام بی‌رحمانه در غزه به خیز خود ادامه می‌دهند تا خشونت رخ داده در منطقه به سرانجام برسد.

وی گفت: بشریت امروز تشنه امنیت، آرامش، صلح و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز است اما برخی کشورها و حامیان آنها هیچ دوست ندارند که جهان در امنیت کامل باشد و به همین خاطر همچنان به قتل و غارت و کشتار بی‌رحمانه انسان‌ها، زنان و کودکان و افراد غیرنظامی ادامه می‌دهند.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل افزود: حادثه غزه در هفت ماه اخیر نمونه ای از این وحشیگری ها در قرن معاصر است و باید هر چه سریعتر مجامع جهانی، بین المللی و انسان‌های آزاده دنیا برای برقراری صلح تلاش کرده و اجازه ندهند تا بیش از این رژیم جعلی صهیونیست بخواهد به کشتار بی‌رحمانه خود در غزه، رفح و سایر مناطق فلسطین اشغالی ادامه دهد.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی به قدری در دنیا منفور شدند که حتی در بین مردم کشور خود دارای اعتبار و ارزش نبوده و روز به روز شاهد خیز امت‌های آزادیخواه علیه ظلم و تعدی این کشورها و خون‌خواهی سران مستکبر هستیم.

وی اضافه کرد: دانشگاهیان استان اردبیل نیز با تجمع برگزار شده، اعلام حمایت خود را از جنبش دانشجویی آغاز شده در اروپا و آمریکا علیه صهیونیسم و قتل‌عام بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و از حامیان حقوق انسان‌ها خواستند تا در کوتاهترین زمان به این قتل و غارت پایان بدهند.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: عاقبت رژیم صهیونیستی جز هلاکت و نابودی چیز دیگری نخواهد بود و این امر زمانی اتفاق می‌افتد که همه امت اسلامی و انسان‌های آزادیخواه در میدان بوده و بیش از این اجازه ندهند تا عده‌ای به خاطر منافع خود به هر کشتار و جنایاتی دست بزنند.

به گزارش تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر سران استکبار» اعلام حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه