Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی بابایی، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر پس از ارائه گزارش معاون شهردار تهران اظهارداشت: در حال حاضر از حدود 169 بیمارستانی که در سطح شهر تهران وجود دارند، متاسفانه 30 بیمارستان بصورت کامل و درست پسماند خود را بی خطرسازی نمی‎‌کنند.

وی افزود: درخواست داریم که به این بیمارستان‎ها اخطاریه قانونی صادر شود و یک مهلتی برای تکمیل این فرایند داده شود و در غیر این صورت، جمع‎ آوری پسماند آنها متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای شهر تهران گفت: البته ضابط قانونی در این حوزه سازمان محیط زیست است و من از مسئولین سازمان محیط زیست خواستارم که این موضوع را به جدیت پیگیری کنند.

بابایی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از روش‌‎‌های بالا بردن سرانه فضای سبز، موضوع احیا و تملک باغات است،‌گفت: باید صرفا سرانه فضای سبز محلات را به ‎عنوان مبنای برنامه‎‌ریزی برای تملک باغات در نظر بگیریم که البته صرفا هم احتیاجی به تملک باغات نیست و می‏‌توان از این سرفصل بودجه نسبت به خرید زمین و ایجاد فضای سبز و باغ اقدام کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی بابایی پسماندهای بیمارستانی عضو شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم