Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش مصطفوی رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها با تایید این خبر که استقلال و پرسپولیس به طور مشروط از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده اند در مورد خطراتی که در آینده برای این دو باشگاه وجود دارد توضیح داد.

داریوش مصطفوی گفت: در خصوص جلسه امروز کمیته استیناف و بدوی جهت رد یا تایید صلاحیت باشگاه‌ها، کمیته بدوی رای خود را بر عدم صلاحیت اکثر باشگاه‌های بزرگ مانند استقلال، پرسپولیس، تراکتور و… قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نظر کمیته استیناف را جویا شدند که این کمیته پس از بررسی محتویات پرونده با عنایت به حساسیت موضوع و توجه به اهمیت هواداران و وظیفه ما یه توجه به آنها، مقرر شد به استناد ماده ٨ آیین نامه صدور مجوز حرفه‌ای سال ٢٠٢١ با عنایت به به عدم تایید معیارهای اجباری یعنی معیارهای گروه A برای باشگاه های پرسپولیس و استقلال موارد به این شرح به تصمیم‌گیری رسید:

قرار شد هر کدام از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در صورت عدم بارگذاری، عدم تهیه صورت حسابهای مالی و عدم ارایه گزارش‌های حسابرسی عدم ارائه بدهی کارکنان، بازیکنان و مربیان قدیم معادل یک میلیارد تومان جریمه مالی شوند که این حکم غیرقابل اعتراض تعیین شد.

وی افزود: با عنایت به اینکه صورتحساب‌های مالی در زمان مقرر حسابرسی نشده است، مجوز حرفه‌ای ٢٠٢١ استقلال و پرسپولیس به صورت مشروط تایید شد و به این دو باشگاه مدت ٣ ماه فرصت داده شد تا موارد را اصلاح و به تایید کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای برسانند.

رییس هیات استیناف صدور مجوز حرفه‌ای ادامه داد: این موارد اهم جلسه امروز بود تا با تطبیق آیین نامه داخلی با کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا در واقع این دو باشگاه را جریمه کنیم و مهلتی بدهیم تا پس از سه ماه صورت حسابهای مالی را ارایه کنند. از همین لحظه به وزارت ورزش و جوانان به طور جدی توصیه می‌کنم که دو مجمع جداگانه برای دو باشگاه برگزار شود چرا که روی این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا حساسیت ایجاد شده است.

ضمن اینکه باشگاه های فولاد، سپاهان و گل گهر موفق به اخذ مجوز حرفه ای شدند که در این بین باشگاه گل گهر با نظم قابل توجهی اقدامات لازم را انجام داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: داریوش مصطفوی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس داریوش مصطفوی استقلال و پرسپولیس صدور مجوز حرفه ای کمیته استیناف دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!

به گزارش "ورزش سه"، گلر جوان استقلال در تمرین امروز با تمرکز خاصی به وزنه‌زدن پرداخت و در سالن وزنه با آرامش خاصی آماده‌سازی خود برای دیدار با تراکتور را دنبال می‌کرد.

محمدرضا خالدآبادی که سابقه حضور در لیگ برتر با پیراهن هوادار را دارد و همراه تیم ملی در مسابقات بین‌المللی به میدان رفته گلر کم تجربه ای نیست و آماده شدن برای یک دیدار مهم را به خوبی بلد است، او می‌داند که این یک فرصت ویژه برای اوست و می‌تواند سرنوشت فوتبالی‌اش را تحت تاثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت این موضوع تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در طول فصلی که گذشت استقلال در تمام مسابقات سیدحسین حسینی را درون دروازه در اختیار داشت و عملکرد خوب و نقش تاثیرگذار او به عنوان کاپیتان باعث شده بود تا فرصت به خالدآبادی نرسد اما محرومیت سیدحسین این فرصت را در اختیار خالدآبادی قرار داد تا در 6 هفته پایانی پیراهن استقلال را بر تن کند.

خالدآبادی فصل گذشته همراه با تیم هوادار در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و در نقش جهان مقابل سپاهان به میدان رفته بود و با بازی‌های پرتماشاگر بیگانه نیست و بازی کردن تحت فشار و جو ورزشگاه‌های پرهوادار را بلد است.

او در دیدار با تراکتور گلر اصلی استقلالی‌ها خواهد بود و جواد نکونام امیدوار است تا این گلر جوان عملکردی مشابه سیدحسین حسینی را داشته باشد و بتواند کلین‌شیت دیگری را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان