Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدقاسم ناظر در مراسم معارفه سرپرست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، افزود: وظایف تعریف شده در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارزشمند بوده و نباید در قبال آن کوتاهی شود که در این زمینه باید به نقش و حضور اثرگذار اقشار مختلف همچون روحانیون، زنان، اصناف، دانش آموزان و سایرین در هشت سال دفاع مقدس توجه ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ساختار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: این نهاد ظرفیت مفید و اثرگذاری است و سازمان‌های موثری داخل بطن آن ایجاد شده‌اند که  وظیفه داریم با بهره‌گیری از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و آثار به جا مانده، آنچه که در دوران دفاع مقدس رخ داده را به نسل کنونی و اقشار مختلف منتقل کنیم.

سردار ناظر با بیان اینکه پایه‌های اصلی نظام اسلامی در هشت سال دفاع مقدس محکم شد، اظهار داشت: هشت سال دشمن از هر ناحیه ممکن به بدترین شکل به کشورمان تجاوز کرد که مقاومت مردم و نیروهای مسلح، باعث قوام انقلاب اسلامی شد.

سردار ناظر ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی به نتایجی که می‌خواست نرسید و نتوانست پایه‌های نظام را سست کند، به همین دلیل برنامه تجاوز به کشورمان را پایه‌ریزی کرد، به طوری که عراق با حمایت بیش از ۲۰ کشور به ایران حمله کرده و بخشی از خاک میهن اسلامی را هم گرفت، اما هشت سال مقاومت کردیم و اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیافتد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس از ارزش‌های اصلی نظام اسلامی است، گفت: نظام اسلامی با پیروزی انقلاب مستقر شد و افرادی که از دل مردم برخاسته بودند در ارکان نظام قرار گرفتند، دشمنان داخلی و خارجی نیز به دنبال این بودند تا نظام پا نگیرد، به‌طوری که بسیاری از بهترین مسئولان ما همچون شهیدان بهشتی و رجایی و باهنر را در کمترین زمان ممکن از ما گرفتند.

سردار ناظر  یادآور شد: با اتکاء به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص دفاع مقدس و با بهره‌گیری از نحوه مدیریت در دوران دفاع مقدس به طور قطع در مدیریت نظام اسلامی هم بر مشکلات فائق می‌آییم.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ جزئی‌ترین تجهیزات نظامی را از طریق چندین واسطه و به قیمت گزاف خریداری ‌می‌کردیم، ادامه داد: دشمنان با تحریم‌های شدید در ان دوران مانع ارسال تجهیزات به ایران می‌شدند، اما امروز موفق به ساخت مدرن‌ترین تجهیزات موشکی شده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: اگر به ابعاد مختلف هشت سال دفاع مقدس توجه ویژه‌ای داشته باشیم، می‌توانیم مدیریت بهتری در کشور داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، در این مراسم  سرهنگ پاسدار "محمد حرمتی" به عنوان سرپرست اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی منصوب و معرفی شد.

پیش از این سردار اصغر عباسقلی زاده مدیریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی را برعهده داشت که به تازگی به فرماندهی لشکر عاشورا منصوب شد.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی مراسم معارفه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی مراسم معارفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی مراسم معارفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نظام اسلامی هشت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، سیدعلی مهاجر ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ویژه برنامه‌ریزی و هماهنگی سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی با تبیین و روشن‌گری حفظ شود.

مهاجر ادامه داد: در دورانی مراسم فتح خرمشهر را برگزار خواهیم کرد که با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس به این توان‌مندی نظامی و علمی رسیده‌ایم که عملیات وعده صادق را رقم می‌زنیم.

وی افزود: اکنون برای همه استکبار ستیزان، عدالت خواهان و مظلومان جهان الگویی شده‌ایم و این به گونه‌ای در حال رقم خوردن است که در غزه طوفان الاقصی، در یمن به دست گرفتن کنترل تنگه باب المندب و در غرب موج اسلام خواهی و صهیونیست ستیزی را شاهد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مناسبت‌هایی نظیر سوم خرداد و فتح خرمشهر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است، گفت: باید از این فرصت برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم که مطمئناً امید آفرین خواهد بود.

وی یادآور شد: فرمانداران و مدیرانی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی را در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی و اجرا کردند به نحو احسنت از آنها تقدیر خواهد شد.

مهاجر با بیان اینکه لازم است به ادارات و دستگاه‌ها سهم سپاری شود، اظهار کرد: انتظار و توقع داریم فضای شهری و فضای رسانه‌ای و مجازی متأثر از این مناسبت ملی شود.

گفتنی است در پایان این جلسه از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • کارکرد انتقادی و راهبری فیلم های مستند کمرنگ شده است
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من