Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@01:11:15 GMT

چهره ی غمزده ی آشا محرابی در آتلیه + عکس

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۸۹۸۹

آشا محرابی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام آشا محرابی است. آشا محرابی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از آشا محرابی را ملاحظه می‌کنید.

اولین بازی و مخالفت پدر

اولین بار سال 1364 وقتی 12 ساله بود کنار پدرش یک قسمت در سریال «آئینه» جلوی دوربین رفت اما با مخالفت پدر مشغول تحصیل و دانشگاه در رشته غیر هنری شد

گلایه خانم بازیگر از پدر بازیگرش+عکس آغاز فعالیت آشا محرابی

او در سال 1374، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت و هم اکنون به عنوان بازیگر ، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ورود به رادیو ، کار در صحنه تئاتر را در سال 1377 با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد. بعدها در کسوت بازیگر ، نویسنده و کارگردان کار در این حیطه هنری را ادامه داد و در نمایش هایی مثل «خسیس» ، «خانه برنارد آلبا» ، «سه خواهر» ، «زیرگذر سقاخانه» ، «اتوبان» ، «من حرفی ندارم دنبالشو نگیر» و … به ایفای هنر پرداخت. او در حال حاضر ، عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانه تئاتر ایران است.

وی همچنین از سال 1380 کار دوبلاژ را آغاز کرد.

گویندگی آشا محرابی + عکس کارگردانی در رادیو

هر از گاهی نمایش های رادیویی را در ادراه کل نمایش رادیو کارگردانی می کنم ، پیوند قلبی من با رادیو تا گسستنی است

آشا محرابی در رادیو نمایش سوگند یاد کرد

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آشا محرابی آشا محرابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان