Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سابق باشگاه پدیده می گوید حمیداوی به جای حل مشکلات و باز شدن پنجره نقل و انتقالات، مصاحبه‌های دروغ می‌کند

جواد وطنخواه مدیرعامل سابق پدیده مشهد به فرهاد حمیداوی حمله کرد و به اظهارات اخیر مالک پدیده واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، جواد وطنخواه با خنده‌دار خواندن اظهاراتی که فرهاد حمیداوی در خصوص او در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر مطرح کرده است، تصریح کرد: آقایان به جای فرافکنی، به فکر پرداخت حق‌الناس باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه اظهارات آقای حمیداوی در برنامه فوتبال برتر همه دروغ بود و نمی‌دانم چطور یک فرد با چنین پرونده اقتصادی می‌تواند باز هم دروغ‌های به این واضحی بگوید.

مدیرعامل سابق باشگاه پدیده ادامه داد:

در جریان انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی، مدیرعامل باشگاه پدیده بودم و حتی در مجمع انتخاباتی حضور داشتم. هیچ برنامه‌ای از سوی باشگاه پدیده برای آقای اصولی برگزار نشد. البته نباید از گفتن چنین گزافه‌گویی‌هایی از آقای حمیداوی تعجب کرد زیرا دفعه اول نیست و قطعا دفعه آخر هم نخواهد بود.

وطنخواه افزود:

دروغ آقای حمیداوی در مورد مجمع انتخابی فدراسیون بسیار خنده‌دارتر بود چراکه همه به یاد دارند او در آن مقطع اصلا مخفی بود. حتی بلیت پرواز به تهران را تهیه کرده بودم اما به یک باره پیدایش شد و با لابی توانست در مجمع حضور پیدا کند.

وطنخواه افزود:

متاسفانه نماینده استان خراسان رضوی در لیگ شرایط خوبی ندارد ولی آقایان به جای حل مشکلات و باز شدن پنجره نقل و انتقالات، مصاحبه‌های دروغ می‌کنند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم محرومیت 17 ساله ایران از عنوان بهترین بازیکن سال آسیا دو پاس گل مهدی طارمی مقابل بوآویشتا (پورتو - بوآویشتا) / ویدیو همدردی جالب هواداران دورتموند با دوقلوهای خود در ایتالیا: تسلیم نشو کاتانیا گل زیبای لوییس ریوخا به بارسلونا (بارسلونا 1-1 آلاوز)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیرعامل سابق باشگاه پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد