Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شهرداری منطقه ۱۸، یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید از محلات ناحیه سه این منطقه، ضمن تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات و تسریع در پاسخگویی به درخواست های مردمی گفت: در دوره جدید مدیریتی مدیران ارشد با روحیه جهادی و انقلابی وارد شدند و این دوره مدیریت پیش زمینه و پس زمینه ای به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش زمینه مدیریت باید دانش محور باشد و توأم با آگاهی و دانش انجام شود اظهار داشت: اینطور نیست که ۱۰ ساعت کار کنیم و خروجی ۱۰ درصد باشد به همین خاطر در دوره مدیریت جدید میزان ارزیابی ما به صورت ماهانه با حضور در نواحی و با زبان آمار خواهد بود.

وی با اظهار امیدواری در اقدامات صورت گرفته تاکید کرد: پس زمینه مدیریت همراه با مشارکت های مردمی است و باید بدانیم کار را برای چه کسانی انجام می دهیم، مردم در کنار و همراه ما باشند و همه اجزای مدیریت شهری باید در چارچوب خودشان کارکنند.

هوشیار افزود: ناحیه سه منطقه ۱۸ تهران ظرفیت هایی با پتانسیل بالا دارد و طبیعتا مدیران باید یک قدم جلوتر باشند و بسترهای جدیدی را ایجاد کنند.

شهردار منطقه ۱۸ تاکید کرد:‌ باید ظرفیت های ناحیه را در تمام زمینه ها و حوزه ها شناسائی و بودجه سال ۱۴۰۱ با فکر و پشتوانه دقیق کارشناسی تهیه و ارائه شود.

افزایش خدمات‌دهی در روز بازارهای  منطقه۱۷

رییس اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۱۷ از افزایش خدمات‌دهی به مراجعه کنندگان و کسبه در بازار روزهای این منطقه خبر داد.

معصومه غلامعلی در این باره گفت: در منطقه ۱۷ ۲ بازار روز در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته برپا می شود که بخش قابل توجهی از ساکنان منطقه و شهروندان مناطق همجوار مراجعه می کنند، به همین منظور جهت رفاه حال شهروندان و کسبه محوطه سازی در این محیط با پخش تراشه آسفالت صورت گرفته است.

وی افزود: باتوجه به این‌که این ۲ بازار روز در مدت زمان طولانی خدمات رسانی می کنند برای بازار روز دوشنبه ها که در گاراژ محمدی خیابان قزوین قرار دارد یک وضوخانه احداث و در کنار بازار پنجشنبه ها بوستانی وجود دارد که مراجعه کنندگان و کسبه می توانند از سرویس بهداشتی بوستان همجوار بهره مند شوند.

رییس اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۱۷ تصریح کرد: خدمات دهی به روز بازارها در منطقه بین مناطق ۲۲ گانه تهران قابل توجه است، برای نمونه زنان سرپرست خانوار می توانند از غرفه های این مجموعه که به شکل رایگان است با معرفی اداره امور بانوان شهرداری منطقه۱۷ و تایید اداره ساماندهی بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال قابل توجهی از این روز بازارها از سوی دست فروشان و شهروندان شده است و با برگزاری این روز بازارها شاهد کاهش سدمعبر در معابر دیگر منطقه هستیم.

غلامعلی تاکید کرد: اطلاع رسانی به تمامی وانت بار فروشان سطح منطقه صورت گرفته است و در صورت تمایل می توانند به این روز بازار مراجعه کنند.

وی درباره میزان اجاره بهای غرفه در این روز بازارها گفت: اجاره بهای این بازار روزها مطابق با بخشنامه ابلاغی از سوی شرکت ساماندهی و مشاغل شهرداری تهران در نظر گرفته می شود و برای هر یک متر مربع ۷هزار و ۵۰۰ تومان است.

لایروبی ۳۰ کیلومتری در منطقه ۲

معاون خدمات شهری منطقه۲ اعلام کرد: مسیل‌های این منطقه به منظور بارش ‌های پاییزی و آمادگی برای فصل زمستان با لایروبی ۳۰ کیلومتر طول، پاکسازی شد.

جعفر میرزایی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل بارندگی، تمهیدات لازم از سوی مدیریت شهری منطقه انجام شده است تا هدایت و حرکت آب های سطحی ناشی از بارندگی های فصلی در مسیر کانال های جمع آوری کننده به سرعت انجام شود.

وی افزود:  به منظور کنترل و پیشگیری از جاری شدن سیلاب احتمالی، لایروبی و پاکسازی مسیر ۲ رود دره فرحزاد و درکه به صورت مستمر و فوریتی در دستور کار ویژه این معاونت قرار گرفت.
میرزایی با اشاره به اینکه پاکسازی و لایروبی مسیل ها و کانال های فرعی و اصلی از مهمترین اقداماتی است که به صورت مستمر و منظم در حال اجراست، افزود: در همین راستا لایروبی و پاکسازی ٣٠ کیلومتر مسیل و ۵٠ کیلومتر کانال اصلی و ۱۳۰ هزار متر طول کانال های فرعی با استفاده از عوامل کارگری، ماشین آلات و ادوات سنگین انجام شد.

وی با اشاره به رصد مستمر مسیل ها و قنوات گفت: با بازدید مستمر از مسیل های منطقه اقدامات لازم درخصوص افزایش حجم مسیل ها با لایروبی مستمر کانال ها و حوضچه های رسوبگیر در دستور کار قرار گرفته تا با افزایش بارش های فصلی از خطر آبگرفتگی پیشگیری شود.

معاون خدمات شهری منطقه ۲ ادامه داد: تیم های امور شهری و پاکسازی مسیل ها نیز در آماده باش هستند تا در زمان وقوع بارندگی در نقاط حساس و محل هایی که احتمال آب گرفتگی و آب ماندگی دارند مستقر شوند.

وی با اشاره به اینکه نیازمند مشارکت شهروندان در خصوص عدم تخلیه زباله های شهری در انهار و کانال های عبوری هستیم، یادآور شد: با توجه به اینکه مدیریت شهری تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است ولی همچنان از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ آماده دریافت نظرات و نقطه نظرات شهروندان است.

بهسازی بیش از ۲ کیلومتر از طول تندروهای بزرگراه آزادگان به اتمام رسید

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اعلام کرد: مرمت اساسی تعدادی از خطوط تندروی بزرگراه آزادگان در بخش حدفاصل بزرگراه شهید لشگری تا خروجی بزرگراه فتح به اتمام رسید.

مسعود حق لطفی ضمن اعلام این خبر گفت: محدوده اجرایی عملیات مرمت اساسی مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان را شامل باند شمال به جنوب این بزرگراه در بخش حدفاصل بزرگراه شهید لشگری تا رمپ خروجی بزرگراه  فتح است که عملیات مرمت در مسیری به طول تقریبی ۲.۲ کیلومتر و عرض متوسط ۸.۲۵ متر، از اواخر خرداد ماه سال جاری و در قالب عملیات مرمت شبانه آغاز و سپس ضمن رعایت تمهیدات ترافیکی پلیس راهور، طی ساعات روز انجام شد.

وی با بیان آنکه عملیات بهسازی مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان با توجه به تردد ماشین های سنگین و عمق آسیب های وارده به روکش آسفالت، طی چهار مرحله کلی شامل تراش و خاکبرداری مسیر (به عمق تقریبی ۴۰ سانتیمتر)، تثبیت بستر با سیمان به عمق ۲۰ سانتیمتر، اجرای بتن غلتکی به ضخامت ۲۰ سانتیمتر و درنهایت قیرپاشی و اجرای رویه آسفالتی انجام شده است، افزود: مرمت این مقطع از تندروهای بزرگراه آزادگان علیرغم دشواری های موجود در تامین سیمان که در بازه ای از مدت زمان اجرای پروژه وجود داشت، طی روزهای پایانی مهرماه سال جاری تکمیل و طی آن حدود ۲ هزار تن سیمان، هفت هزار و ۵۰۰ تن بتن غلتکی و ۲ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در  مساحتی بالغ بر ۱۸ هزار متر مربع اجرا شد.

شایان ذکر است تعمیرات اساسی باند شمال به جنوب تندروهای بزرگراه آزادگان از جمله پروژه هایی است که طی سنوات گذشته در دستور کار قرار گرفته در حالی که طول کلی پروژه به حدود ۸.۷ کیلومتر می رسد، فاز نخست آن در بخش حدفاصل بزرگراه شهید همت تا بزرگراه شهید لشگری، طی بهار سال ۱۳۹۹ تکمیل شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

آغاز بکار بازارچه زنان کارآفرین در بوستان لاله

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اعلام کرد: در راستای حمایت از اشتغال و تولید ملی، بازارچه دست‌آفریده‌های زنان کارآفرین شهر تهران در بوستان لاله آغاز به کار کرد.

زهرا بهروز آذر با بیان این خبر گفت: یکی از ماموریت های اصلی این اداره کل، برنامه‏ ریزی و ایجاد هماهنگی با واحدهای مرتبط به منظور برپایی نمایشگاه و بازارچه‏ های مخصوص بانوان جهت عرضه محصولات فرهنگی، علمی، هنری و تولیدی زنان در راستای حمایت از بانوان کارآفرین است از همین رو اداره کل امور بانوان با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و شهرداری منطقه ۶ ، بازارچه‌ دست آفریده های زنان کارآفرین شهر تهران را در بوستان لاله راه اندازی کرده است.

به گفته وی، این بازارچه از ۹ الی ۱۷ آبان ماه در محل بوستان لاله دایر شده که شامل ۵۰ غرفه می باشد و ۷۰ نفر از بانوان فعال در حوزه مشاغل خانگی و مراکز توانمندسازی کوثر در این بازارچه حضور دارند.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران افزود: همچنین جهت رفاه حال شهروندان و اهمیت واکسیناسیون عمومی برای مقابله با بیماری کرونا، در حاشیه این بازارچه، غرفه واکسیناسیون نیز در نظر گرفته شده و از دیگر برنامه های جانبی می توان به غرفه کودک اشاره کرد که در آن فعالیتهایی مانند نقاشی کودک و آموزش‌های شهروندی ویژه کودکان ارائه می شود و با توجه به آغاز سال تحصیلی غرفه فروش لوازم التحریر ایرانی و اسلامی با قیمت های مناسب نیز در این بازارچه دایر است.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در تاریخ های اعلام شده از ساعت ۱۱ الی ۲۰ از بازارچه دست آفریده های زنان کارآفرین شهر تهران واقع در بلوار کشاورز، تقاطع خیابان کارگر، بوستان لاله بازدید کنند.

خدمت رسانی با خودروهای لایروبی جنتکس در منطقه ۱۷

رییس اداره خدمات شهری منطقه ١٧ از مستقر شدن ماشین لایروبی جنتکس با هدف سرعت بخشیدن به خدمات رسانی در معابر این منطقه خبرداد.

حسین شیری گرکانی با اعلام این خبر گفت: پیرو هماهنگی به عمل آمده با سازمان پسماند شهرداری تهران پایش و انجام عملیات اجرایی لایروبی مستمر توسط عوامل خدوم انجام می‌پذیرد.

وی افزود: نگهداشت نواحی در سطح منطقه ۱۷ و لایروبی مکانیزه انهار روبسته توسط ماشین آلات تخصصی اداره خدمات شهری شهرداری منطقه در حال انجام است و تلاش این اداره در مداخلات جوی احتمالی این است که هیچ خللی در امر و فرایند خدمت رسانی به شهروندان دارالشهدای تهران ایجاد نشود.

مددسرای شهید دوران پذیرای افراد بی خانمان در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ اعلام کرد: همزمان با اجرای طرح زمستان گرم در شهر تهران و با توجه به فصل سرما و برودت هوا ، ضمن ساماندهی کارتن خواب ها ، مددسرای شهید دوران به صورت شبانه روزی، خدمات ارائه می دهد.

علی‌احمدی، در خصوص اجرای طرح زمستان گرم در این منطقه گفت: علاوه بر گشت های شبانه مرکز خدمات اجتماعی در نواحی چهار گانه به منظور انتقال آسیب دیدگان اجتماعی به گرمخانه ،شهروندان در صورت مشاهده افراد بی خانمان ، با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا مددکاران شهرداری تهران نسبت به انتقال این افراد گرمخانه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه، این مددسرا ظرفیت پذیرش ۸۰ نفر را دارد که در شب های سرد سال و زمان اضطرار تا ۱۵۰ نفر افزایش پیدا می کند افزود: این مددسرا با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته خدمات مختلفی از قبیل مشاوره،  پذیرایی و ویزیت پزشک ارائه می دهد.

شهردار منطقه ۱۳ خاطرنشان کرد: ضمن ضدعفونی مستمر این مرکز و توزیع ماسک بین مدد جویان، واکسیناسیون این افراد نیز از طریق گروه بهداشت اعزامی سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران صورت می گیرد.

آماده سازی مددسرای منطقه ۴

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه چهار از تجهیز، مناسب سازی و آماده سازی مددسرای این منطقه به منظور افزایش ظرفیت این مکان و خدمات رسانی مطلوب به افراد بی خانمان در فصل سرما خبر داد.

سیدحسین میراسماعیلی با اشاره به بارشهای احتمالی و کاهش دما در روزهای پیش رو گفت: مددسرای مبین علی با ظرفیت پذیرش ۵۰ مددجو در محله گلشن، امکاناتی نظیر پذیرایی در وعده های صبحانه ، ناهار و شام ، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و انجام ویزیت هفتگی توسط پزشک را در اختیار مددجویان قرار داده است.

وی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و امکان افزایش مراجعین جهت پذیرش، نسبت به تجهیز و پذیرش مددجویان تا سقف ۸۰ نفر برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است .

اجرای عملیات احداث سیستم های روشنایی بوستان ها و فضای سبز منطقه ۳

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه سه گفت: به منظور توسعه و افزایش امکانات امنیت عمومی، عملیات احداث سیستم های روشنایی بوستان ها و فضای سبز اجرا شد.

مهدی هوشیار در این باره گفت: روشنایی در بوستان ها  و فضای سبز با هدف ارتقاء جلوه بصری شهری و افزایش امنیت اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه سه افزود: در همین راستا عملیات تجهیز سیستم روشنایی و سیستم برق فشار قوی بوستان ملت، ۳۶ پایه SMD در بوستان خوارزمی، لچکی دانشگاه الزهرا و جنگل پیروزان انجام شد.

وی ابراز داشت: چهار پایه چراغ در خیابان عطاری مقدم، سه پایه چراغ در بوستان ستارکشانی، ۱۴۳ پایه SMD در بوستانهای نسیم، درنا، حنا، پیچک، اختر، نونهالان، فاخته، رفیوژ میانی بلوار آرش و لچکی شیرین و همچنین  ۷۸ پایه SMD  چراغ در بوستان زرگنده نصب شد.

برچسب‌ها شهرداری منطقه سه تهران شهرداری منطقه سیزده تهران شهرداری منطقه دو تهران شهرداری منطقه هفده تهران شهرداری منطقه هجده تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه سه تهران شهرداری منطقه دو تهران شهرداری منطقه سه تهران شهرداری منطقه دو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران که در این سازمان مستقر است، اظهارداشت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزامات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

کد خبر 6091867

دیگر خبرها

  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران