Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور که روز پنج شنبه هفته گذشته بصورت سرزده به بازار امین حضور تهران رفته و پای گلایه ها و مشکلات فروشندگان و خریداران نشسته بود، امروز مسائل و مشکلات آنها را با تولید کنندگان اصلی این بازار مطرح و از ایشان خواست برای حل آنها چاره اندیشی کنند.

وی در این جلسه که مدیران عامل ۱۵ تولیدکننده اصلی بازار لوازم خانگی و تعدادی از مدیران صنفی و دولتی حضور داشتند، اظهار داشت: حمایت از بخش تولید با هدف منتفع شدن مردم صورت می گیرد بنابراین تولید کنندگان باید افزایش کیفیت و کاهش قیمت را به صورت توامان مدنظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس جمهور از مدیران عامل شرکت های تولید کننده لوازم خانگی خواست نیازها، انتظارات و مطالبات خود از دولت را احصاء و ارائه کنند تا دولت بتواند حمایت های لازم از این صنعت را در دستور کار خود قرار دهد تا شاهد تقویت تولید این محصولات و در عین حال کاهش قیمت، بهبود کیفیت و به تبع آن رضایتمندی مردم باشیم.

وی افزود: خواسته دولت این است که شرکت های تولید کننده لوازم خانگی بتوانند ضمن توجه ویژه به اهمیت صادرات، در سطح منطقه سرآمد باشند و برندهای ایرانی ظرف مدت چند سال، علاوه بر تامین نیازهای داخلی، بازار کشورهای همسایه را نیز در اختیار بگیرند.

مخبر با بیان اینکه صنعتی که رقابت نداشته باشد محکوم به شکست است، افزود: صنعت تولید لوازم خانگی باید خود را در معرض رقابت چه در داخل و چه در خارج از کشور قرار دهد چرا که ارتقاء و رشد از طریق رقابت ایجاد می شود.

معاون اول رئیس جمهور از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز خواست تا ساز و کار و برنامه ریزی دقیقی برای تسهیل صادرات محصولات لوازم خانگی را تدوین و بسترهای لازم را برای توسعه صادرات این محصولات فراهم کند.

وی همچنین با اشاره به توانمندی دانشگاه های کشور در تولید قطعات و مواد اولیه مورد نیاز صنایع خاطر نشان کرد: باید رابطه صنعت و دانشگاه گسترده تر شود تا مواد اولیه و قطعات مورد نیاز صنایع و به ویژه لوازم خانگی با اتکاء به توانمندی داخلی تامین شود.

مخبر سرمایه گذاری برای بهبود کیفیت و افزایش تولید را لازمه حضور صنعت تولید لوازم خانگی در بازارهای بین المللی دانست و افزود: شرکت های تولید لوازم خانگی باید با اتکاء به اعتمادی که مردم به برندهایشان دارند، مردم را در سرمایه گذاری مشارکت دهند و با هدایت نقدینگی موجود در جامعه، خط تولید خود را گسترش دهند و دولت نیز با جدیت از این سرمایه گذاری حمایت می کند.

در این جلسه که وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نیز حضور داشتند،‌ مدیران عامل اصلی ترین شرکت های تولیدی لوازم خانگی کشور گزارشی از ظرفیت تولید و تعداد کارگران خود ارائه کردند و به تشریح مهمترین دغدغه ها و نیازهایشان نظیر مسائل مرتبط با مالیات، افزایش قیمت مواد اولیه، ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور و مقررات دست و پا گیر و بروکراسی اداری پرداختند.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای کمک به تقویت تولید لوازم خانگی، مقرر شد مدیران عامل شرکت های تولید کننده لوازم خانگی نیازها و انتظارات خود را برای کاهش قیمت ها و افزایش کیفیت به دولت ارائه دهند تا تصمیمات لازم برای کمک به این صنعت اتخاذ شود.

کد خبر 5340513 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مخبر وزارت صنعت معدن و تجارت تولید داخلی مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی افغانستان وزارت امور خارجه علی باقری حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت سعید خطیب زاده حسین امیر عبداللهیان روسیه تولید لوازم خانگی شرکت های تولید مدیران عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: نشست مدیران شرکت مخابرات و مدیران شرکت گاز ایران در مخابرات منطقه خوزستان با حضور مهندس امامی مدیر کل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران، مهندس جنگجو مدیرکل طراحی شرکت ارتباطات سیار، فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان، معاونین و مدیران حوزه‌های شبکه ارتباطات سیار و تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان و جمعی از مدیران واحدهای مختلف شرکت ملی انتقال گاز ایران در محل سالن ویدئو کنفرانس شهید قاسم سلیمانی مخابرات خوزستان با هدف گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مشترک و ارتقای سطح خدمات از حالت عادی به سرویس زیرساختی و حیاتی برگزار شد و درخصوص افزایش همکاری و ایجاد بستر امن و پایدار و تأمین و پشتیبانی نیازهای ارتباطات مخابراتی با استفاده از زیرساخت‌های پایدار مخابرات شبکه فیبر نوری و بهره‌مندی از خدمات نوین ارتباطی و همچنین توسعه پوشش شبکه های ارتباطی با توجه به ضرورت تأمین نیازمندی‌های حیاتی انتقال گاز در حوزه تکنولوژی‌های نسل جدید در واحدهای مختلف شرکت انتقال گاز ایران در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد به بحث و گفت وگو پرداختند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این نشست بر هرگونه همکاری و تعامل دوجانبه جهت تأمین نیازهای ارتباطی واحدهای شرکت انتقال گاز مستقر در استان خوزستان اعلام آمادگی کرد

در این جلسه، در خصوص ارائه امکانات و پوشش ارتباطی از طریق سرویس تانوما به مجتمع مسکونی شرکت گاز در شهرهای میانکوه امیدیه و اهواز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

در ادامه این نشست حاضرین به بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در حوزه‌های مربوطه و ارائه راهکارها و پیشنهادات برای رفع موانع و افزایش همکاری و تعامل فی مابین پرداختند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901150

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری