Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی در حاشیه  بازدید از روستاهای پر آسیب شهرستان رودان اظهار کرد: هدف از این سفر بررسی مشکلات قضایی در حوزه رودان  و رسیدگی به برخی گزارش‌های واصله مبنی بر زندگی کردن مردم در شرایط بسیار اسفناک همراه با محرومیت و فقر در برخی از روستاها خصوصاً روستاهای صحرا رود و سرجوییه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی این بازدید از نزدیک ضمن گفت وگو با مردم مشکلات آنها بررسی شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: متاسفانه آنچه مشاهده شد بسیار تلخ و تاسف بار است، منازل اکثر خانواده ها وضعیت نامطلوبی دارد و بعضا حتی یک سرویس بهداشتی هم در این منازل دیده نمی شود.

وی بیان داشت: امیدواریم این مسایل در کارگروه مقابله با فقر شهرستان رودان با حضور صنایع مختلف و واحدهای تولیدی و صنعتی هرمزگان و نهادهای حمایتی مورد بررسی قرار می گیرد و تصمیمات لازم برای بازسازی و بهسازی مسکن مردم و همچین ایجاد فضاهای فرهنگی ، ورزشی و عمومی  در این روستاها اتخاذ خواهد شد تا بزودی شاهد رفع محرومیت از چهره روستاها رودان باشیم.

 


انتهای پیام/ ۸۸۰۵۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان رئیس کل دادگستری هرمزگان علی صالحی فقر و محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!

تعداد بازدید : 8 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 59 محسن افشانی با شماتت اقدامات توماج صالحی و قرار دادن او کنار شروین خاجی پور، مدعی شد توماج صالحی بابت اقداماتش اعدام خواهد شد و تاکید کرد این ویدیو به یادگار بماند. مشخص نیست افشانی بر اساس چه اطلاعاتی از اعلام صالحی با این قطعیت سخن به میان آورد. اظهارات قابل تامل افشانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد