Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیما رحیم پور، مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: امروز  ۲  واریزی به حساب همه ی پرسنل شهرداری با عنوان بخشی از مطالبات آن ها صورت گرفت.

او افزود: پس از پیگیری های مستمر اعضای شورای شهر خرمشهر و مسئولان استانی و شهرستان یک حقوق کامل به همراه مزایا و یک حقوق پایه به حساب کارگران واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم پور ادامه داد: دیروز حق بیمه کارکنان شهرداری خرمشهر پرداخت شد و هم اکنون خدمات مربوط به این بیمه برای افراد قابل ارائه می باشد.

کارکنان شهرداری خرمشهر به علت پرداخت نشدن مطالبات خود در ۶ ماه بارها دست از کار میکشیدند و مقابل اداره شهرداری خرمشهر، فرمانداری و دفتر نماینده ی مردم این شهرستان تجمع می کردند.

در حال حاضر ۴ ماه حقوق کامل و یک ماه مزایا نیز از مطالبات کارگران است.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطالبات کارگران شهرداری شهرداری خرمشهر شهرداری خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت : نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای خرمشهر بررسی شد.

او از برگزاری برنامه های ترویجی در جهت کاهش آفات و بیماری ها در نخلستان خبر داد و گفت : بررسی نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای این شهرستان انجام شد.

این مسئول گفت : تغذیه اصولی و صحیح، نقش مهمی در مدیریت تلفیقی آفات دارد و در این برنامه های آموزشی ترویجی که طبق دستورالعمل طرح ترویجی پایین به بالا اجرا خواهد شد نقش این عامل  در کاهش میزان آسیب آفات و بیماری ها در در نخلستان های این شهرستان بررسی و برای کشاورز شرح داده میشود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس