Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:26:18 GMT

پایان خاموشی گسترده در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۰۰۳۲

پایان خاموشی گسترده در خرمشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حسین عبداله زاده مدیر برق ناحیه خرمشهر در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته در ۱۱ نقطه خرمشهر قطعی برق به صورت گسترده وجود داشت که تنها از ساعت ۵:۳۰ تا ۷ امروز بخشی از مناطق به حالت عادی بازگشت و تا ظهر امروز مشکلی قطعی برق در تمام نقاط رفع شد و در حال حاضر هیچ نقطه‌ای بدون برق وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاموشی بیش از ۱۰ ساعته در خرمشهر را تکذیب کرد و گفت: نخستین نقطه‌ای که قطعی برق اتفاق افتاد ساعت ۳ بامداد در غرب کارون بود و تا ظهر نیز عمده مشکل رفع شد.

مدیر اداره برق خرمشهر از فعالیت همزمان ۱۲ گروه برای شست و شو و رفع مشکل در خطوط انتقال برق در خرمشهر خبر داد و گفت: تنها از روز گذشته تا کنون و در پی خاموشی در خرمشهر ۱۵۰ کیلومتر مقره و شبکه توزیع برق شستشو شد ۲ اکیپ در حال شستن خطوط است همچنین ۱۰ گروه نیز در حال برق دار کردن مناطقی هستند که هنوز برق دار نشده اند.

او بروز پدیده گردوغبار را عامل چنین رخدادی دانست و توضیح داد: گردو غبار هوا باعث خاموش چند ساعته شد و در این خاموش پوشش دار بودن یا نبودن خطوط انتقال برق بی تاثیر بود چرا که این خاموشی از نوع فشار متوسط بوده است.

عبداله زاده همچنین تکرار این اتفاق با توجه به آلودگی سطوح و گستردگی رطوبت را امری محتمل دانست.

انتهای پیام / ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خاموشی در خرمشهر قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، هادی شیخ‌مقدس با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های در حال اجرای این شرکت گفت: پروژه‌هایی که هم‌اکنون در حال اجرا یا مناقصه هستند درمجموع حدود هزار میلیارد تومان است که از این رقم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان آن متعلق به پروژه‌های در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۵۲۰ میلیارد تومان پروژه در فرایند مناقصه قرار دارند، بیان کرد: ارزش پروژه‌های مربوط به پدافند غیرعامل نیز حدود ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان و بودجه مربوط به میترینگ نیز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 6098445 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • برداشت بیش از ۴۶۰ تن کلزا از مزارع خرمشهر
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • عزم جهانی برای پایان دادن به استفاده از زغال‌سنگ
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد
  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها