Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

جواد شریعتی اظهار داشت: امروز با اعلام رضایت خانواده‌ زنده‌یاد فاطمه سعیدی سرقلعه، بانوی ۳۷ ساله‌ی ایذه‌ای که پس از عارضه‌ مغزی و علی‌رغم تلاش تیم درمانی بیمارستان گلستان، متاسفانه دچار مرگ مغزی شد، کبد ایشان به یک مرد ۲۷ ساله و کلیه‌های وی به دو مرد نیازمند عضو ۶۲ و ۳۲ ساله با موفقیت در اتاق عمل پیوند اعضای بیمارستان گلستان، پیوند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگرچه پیوند اعضا در دنیا دچار افت شدید شده است، اما آمار پیوند عضو در خوزستان روند رو به رشدی دارد و هم‌اکنون حدود نیمی از آمار مرگ مغزی، به اهداء عضو رضایت می‌دهند که امیدواریم با گسترش هر چه بیشتر فرهنگ اهدای عضو شاهد نجات جان تعداد بیشتری از بیماران باشیم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اهدا عضو خوزستان ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای بدن نوجوان ۱۴ ساله اهل لردگان جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
خانم کیانی افزود: صبح امروز در بیمارستان لردگان اعضای پیکر علی خلیل طهماسبی که در تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی برای اهداء به شیراز ارسال شد.
کیانی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل «فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو» اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • وجدان بیدار در جامعه بیمار
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • مادربزرگ ۵۴ ساله قلب مصنوعی و کلیه خوکی دریافت کرد
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی