Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:21:46 GMT

شجاعت بوفون را تحسین می‌کنم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۰۵۲۴

شجاعت بوفون را تحسین می‌کنم

جانلوکا پالیوکا، دروازه بان سابق تیم ملی ایتالیا جیجی بوفون را بابت انتقال به تیم پارما تحسین کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دوره دوم حضور جان لوییجی بوفون در رختکن یوونتوس مانند دوره اول خیلی طول نکشید و این دروازه بان 43 ساله و ایتالیایی در تابستان امسال تصمیم گرفت دوباره به پارما ملحق شود. بوفون دو دهه قبل درخشش خود را در همین پارما آغاز کرده بود و حالا تصمیم گرفت دوباره لباس این تیم را بر تن کند تا به آنها کمک کند دوباره طعم بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا را بچشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جانلوکا پالیوکا در مورد این انتقال گفت: "جیجی بوفون با این تصمیم خود من را غافلگیر کرد، هم برای انتخاب بازگشت به پارما و هم به خاطر اینکه تصور نمی‌کردم او در 43 سالگی بتواند اینقدر همچنان اینقدر تعیین‌کننده در میدان ظاهر شود. به نظر من بوفون شجاعت این را داشت که به سری بی رفته و در این سطح نیز فوتبال بازی کرد. برای کسی مثل بوفون، گزینه ای جز صعود به دسته اول لیگ ایتالیا وجود ندارد."

 

البته پارما در حال حاضر در رده سیزدهم سری بی قرار دارد و شرایط برای این تیم چندان مساعد نیست. البته پارما سه روز پیش مقابل سیتادلا به پیروزی رسیده و شرایط خود را در جدول کمی بهبود بخشید. در حال حاضر جیجی بوفون و دیگر بازیکنان پارما خود را برای بازی خانگی مقابل ویچنزا در روز دوشنبه آماده می کنند.

پارما بوفون تیم ملی ایتالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارما بوفون تیم ملی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه" ورونای ایتالیا که در این فصل امین اسماعیل نژاد را در اختیار داشته در آخرین بازی فصل خود برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای ایتالیا باید به مصاف لوبه برود.

تیمی که بتواند پیروز از میدان خارج شود می تواند سهمیه کاپ اروپا را از آن خود کند تا حداقل در یک تورنمنت اروپایی حضور داشته باشند. هر دو تیم برای سهمیه لیک قهرمانان اروپا بسته شده بودند که در گرفتن سهمیه ناکام شدند.

امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی باشگاه ورونا که در این فصل در این تیم فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد در چند بازی گذشته تیمش عالی کار کرده و حالا میخواهد در آخرین بازی فصل خود با این تیم با خاطره ای خوش به اردوی تیم ملی والیبال ایران بیاید.

امین اسماعیل نژاد احتمالا از فصل آینده در لیگ لهستان و در یکی از تیم های معتبر این لیگ به میدان خواهد رفت. او حالا با تجربه ای که از مسابقات سوپر لیگای ایتالیا به دست آورده می تواند ستاره تیم ملی والیبال ایران را در لیگ ملتهای والیبال باشد.

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!