Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-01@06:16:32 GMT

استقبال از ویندوز 11 انتظارها را برآورده نکرد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۰۶۱۳

استقبال از ویندوز 11 انتظارها را برآورده نکرد

ایتنا - ​​​​​​​بررسی‌های مؤسسه ادداپلکس نشان می‌دهد ویندوز ۱۱ علیرغم همه تلاش‌های مایکروسافت چندان مورد توجه قرار نگرفته و تنها ۵ درصد کاربران آن را نصب کرده‌اند.

حدود یک ماه از رونمایی از ویندوز ۱۱ توسط مایکروسافت می‌گذرد و این سیستم عامل تنها بر روی ۴.۸ درصد از رایانه‌های شخصی در جهان که قبلاً از ویندوز استفاده می‌کردند، نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان نصب این سیستم عامل بر روی رایانه‌های توسعه دهندگان حرفه‌ای همکار با مایکروسافت نیز تنها ۰.۳ درصد است.

به گزارش ایتنا از مهر، رقم کلی نصب ویندوز ۱۱ در شهریور ماه تنها ۱.۳ درصد بود. به نظر می‌رسد ضرورت ارتقای سخت افزاری رایانه‌ها برای نصب ویندوز ۱۱ موجب شده تا استقبال از این سیستم عامل در حد قابل قبول نباشد.

از سوی دیگر قرار است تا یک ماه آینده نسخه جدیدی از ویندوز ۱۰ موسوم به ۲۱H۲ عرضه شود و میزان اقبال به آن مشخص خواهد کرد چه تعداد از کاربران ترجیح می‌دهند به استفاده از ویندوز ۱۰ ادامه دهند و چه تعداد از آنها می‌خواهند به سراغ ویندوز ۱۱ بروند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: سیستم عامل ویندوز ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال کشورمان پس از کسب سیزدهمین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیا در میان استقبال خیل عظیمی از هواداران و خانواده اعضای تیم به تهران بازگشت.   در آیین استقبال از این تیم هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و مدیران فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • فیلم/ انتظار رهبر چین برای استقبال از بلینکن