Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@11:34:58 GMT

پیروزی تیم امید مقابل تاجیکستان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۰۷۲۲

تیم فوتبال امید کشورمان درمسابقات مقدماتی رقابت‌های زیر 23 سال آسیا مقابل تاجیکستان به پیروزی رسید و به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی صعود کرد. ناطقان: تیم امید فوتبال کشورمان از ساعت 17:30 در شهر دوشنبه به مصاف تیم تاجیکستان رفت که با نتیجه 3 بر 2  به پیروزی رسید و با سه برد به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی مسابقات زیر 23 سال آسیا راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکیب تیم امید ایران در این مسابقه به این شرح بود: رضا کاخ ساز، یونس اکبرپور، میلاد کر، سامان فلاح، مهدی هاشمی نژاد، محمد خدابنده لو، یاسین سلمانی(کاپیتان)، حسین نخودکار، مهدی لموچی( از دقیقه 87 حسین نخودکار)، امیرعلی صادقی و سبحان خاقانی( از دقیقه 68 آریا برزگر)

آریا برزگر که در دقیقه 68 وارد میدان شده بود در دقیقه 85 به دلیل خطای شدید روی بازیکن تیم تاجیکستان کارت قرمز گرفت و از میدان اخراج شد.

یاسین سلمانی( در دقایق 12، 19 و 44) گل‌های تیم امید کشورمان را به ثمر رساندند. منبع: فارس برچسب ها: پیروزی ، تیم امید ، تاجیکستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیروزی تیم امید تاجیکستان تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا، به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

برخلاف دو مسابقه نخست که تیم شمسایی نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشت، ایران در دقیقه 8 با شوت بهروز عظیمی به گل رسید که دونیربک آمانبائف، یک دقیقه بعد با گشودن دروازه ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند. البته این پایان کار در نیمه اول نبود و سالار آقاپور در دقیقه 10 گل زیبایی از یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا ملی‌پوشان کشورمان با پیروزی 2 بر یک راهی رختکن شوند.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است، نه حذف ژاپن

نیمه دوم نیز مطابق میل ایران پیش رفت. مهدی کریمی در دقیقه 26 برای قهرمان 12 دوره رقابت‌ها گلزنی کرد و سعید احمد عباسی دروازه قرقیزستان را در دقیقه 24 باز کرد تا همچنان مدعی اصلی عنوان آقای گلی جام باشد. تلاش‌های قرقیزستان نتیجه‌ای به دنبال نداشت و کریمی در دقیقه 36 برای ایران گلزنی کرد. گلزنی علی‌اصغر حسن‌زاده در دقیقه 37 نیز تیر خلاصی به قرقیزستان بود و حکم صعود ایران را امضا کرد.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

تیم ملی ایران از ساعت 17:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت، در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده مسابقه ازبکستان - ویتنام می‌رود. دیدار ازبکستان و ویتنام از 17:30 امروز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم