Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:55:56 GMT

برتری تیم شهدای رزکان نو کرج مقابل تیم پیکان تهران

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۱۲۴۶

برتری تیم شهدای رزکان نو کرج مقابل تیم پیکان تهران

ایسنا/البرز تیم فوتبال شهدای رزکان نو کرج در دیدار دوستانه مقابل تیم فوتبال پیکان تهران با نتیجه سه بر یک  به برتری رسید.

تیم فوتبال دسته دومی شهدای رزکان نو کرج در دیداری دوستانه مقابل تیم فوتبال پیکان تهران، که روز یکشنبه ۹ آبان به میزبانی این تیم در ورزشگاه پیکان شهر  برگزار شد توانست با نتیجه سه بر یک به برتری دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، هدایت تیم فوتبال شهدای رزکان نو کرج را فرشاد فلاحت زاده بر عهده دارد و این تیم نماینده استان البرز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور فرشاد فلاحت زاده تیم فوتبال پیکان تهران ورزشگاه پیکان شهر تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان

به گزارش ورزش سه، محمد ناصری دروازه‌بان اول پیکان در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان ۸ سیو موفق را برابر مس به ثبت رساند که موجب شد تیمش نتیجه را واگذار نکند.این بهترین عملکرد ناصری در فصل جاری بود که رکورد هشت نجات دروازه را در یک بازی به ثبت رساند.

۱۲ روز بعد دیناروند دروازه‌بان تیم کاملا جوان شده پیکان هم رکورد مشابه ۸ سیو را در جام حذفی مقابل مس ثبت کرد تا باز هم تیم رضا عنایتی در جریان بازی مقابل مس مغلوب نشود. این دروازه‌بان جوان که یکی از کم سن و سالترین چهره‌های تیمش در این بازی بود، نمایشی درخشان و امیدوارکننده داشت. 

مهاجمان مس البته دو بار از دروازه‌بان پیکان هم عبور کردند اما مدافعان  تیم عنایتی دروازه تیمشان را نجات دادند.

دو سنگربان پیکان مجموعا با ثبت شانزده سیو موفق بزرگ‌ترین سد دفاعی پیکان در برابر موقعیت‌های متعدد مس در این دو بازی بودند و بهترین عملکرد خودشان را مقابل تیم نویدکیا به ثبت رساندند. چیزی که از مهمترین ویژگی‌های تیم پیکان است، تیمی که به‌سادگی نمی‌بازد.

دیگر خبرها

  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • ووشوکار ایرانی طلایی شد
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم