Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: ارتقای پوشش واکسیناسیون کرونا به صورت ضربتی و جدی برای همه گروه‌های هدف و واجدین شرایط دریافت واکسن از امروز در استان کرمانشاه کلید خورد.

او گفت: افزایش سریع پوشش واکسیناسیون کرونا گروه‌های مختلف در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های استان کرمانشاه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان داشت: تسریع در تزریق واکسن کرونا و رسیدن هر چه زودتر به پوشش بالای واکسیناسیون می‌تواند گام مهمی در جلوگیری از ورود به پیک ششم کرونا در استان کرمانشاه باشد.

شکیبا ادامه داد: باید با آموزش و اطلاع رسانی، واکسن هراسی را از مردم دور کنیم و مردم را به تزریق واکسن کرونا تشویق کنیم.

او با اشاره به اینکه خطر ابتلاء به ویروس کرونا در افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند بیشتر است، اظهار داشت: خطر بیخ گوش واکسن نزده‌ها است و ویروس کرونا سلامتی آن‌ها را تهدید می‌کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: بهورزان و مراقبین سلامتی که پوشش جمعیتی خود را ۱۰۰ درصد واکسینه کنند مورد تشویق دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون کرونا سرعت بالا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان