Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی طهرانچی عصر یکشنبه در آیین تکریم مهدی عباسی و معارفه سعید صابونی رییس جدید مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد با اشاره به انتخاب عباسی به‌عنوان عضو شورای اسلامی شهر تهران، از زحمات این مقام مسوول در دوران تصدی گری مسوولیت مرکز عمران، املاکت و مستغلات دانشگاه آزاد قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، رییس جدید مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی دارای سوابق بسیار خوبی در این حوزه است، اظهارکرد: رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، مشاور وزیر آموزش و پرورش و معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تنها بخشی از سوابق صابونی در حوزه عمران است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه، مقدمات تامین مسکن کارکنان و اعضاء هیئت علمی تاحدودی انجام شده است، این پروژه را بسیار مهم و کلیدی خواند و از رییس جدید این حوزه خواست در این زمینه به‌جد تلاش کند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های عباسی در زمان مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی، پروژه تأمین مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد تعاونی مسکن در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را کاری بسیار مهم و بزرگ دانست.

محمدمهدی فداکار با بیان اینکه، انتظار می‌رود رییس جدید مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد در این زمینه مجددانه تلاش کند، برای وی در مسوولیت جدید آرزوی توفیق در انجام امور محوله کرد.

رییس سابق مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اهم اقدامات انجام شده در دو سال گذشته در حوزه عمرانی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کارهای بسیار بزرگی در این دو سال شکل گرفت.

مهدی عباسی مستندسازی بخش مهمی از املاک دانشگاه آزاد اسلامی، حل و فصل پرونده های بلاتکلیف عمرانی و اختلافات حقوقی، تعریف چشم اندازی برای آینده دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه نگهداشت پروژه های عمرانی و برنامه ریزی در حوزه عمران و املاک و اتفاقات در حوزه تهاتر دیون، توافق با نهادهای دولتی را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد.

رییس جدید مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن تشکر از حسن نیت و اعتماد رییس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اعتقاد راسخ دارم با همکاری، همدلی و همیاری همکاران این حوزه می توانیم به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی دست پیدا کنیم.

سعید صابونی تصریح کرد:پروژه تأمین مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه در سه ماه آینده کلید می‌خورد

وی با تأکید بر اهمیت بحث مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:با توجه به اهمیت موضوع، در سه ماه آینده پروژه تأمین مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه کلید می‌خورد. در این زمینه ۵۰۰ هکتار زمین برای این پروژه در سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن دانشگاه آزاد اسلامی سازمان بسیج اساتید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن دانشگاه آزاد اسلامی سازمان بسیج اساتید تسهیلات مسکن دانشگاه آزاد اسلامی سازمان بسیج اساتید املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی مسکن کارکنان و اعضای علمی دانشگاه هیئت علمی انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد