Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@15:09:58 GMT

اولین تولد پرستو صالحی دور از خاک وطنش + عکس

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۱۳۶۵

پرستو صالحی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام پرستو صالحی است. پرستو صالحی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از پرستو صالحی را ملاحظه می‌کنید.

بیوگرافی پرستو صالحی

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد 9 ابان 1356 در تهران) بازیگر ایرانی است.

جشن تولد پرستو صالحی کنار خانواده + عکس ازدواج پرستو صالحی

پرستو صالحی در دی ماه 97 با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر ازدواج خود را علنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواشی بهم خوردن عقد پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدویی در اینستاگرام خود اعلام نمود که به علت نداشتن توافق متقابل با همسرش این مراسم برهم خورده است که در تاریخ 4 بهمن ماه 1397 این عقد سر نگرفت.

شایعه ازدواج پرستو صالحی با نوید حیدری

پس از آنکه پرستو صالحی خبر ازدواج خود را رسمی نمود شایعات بسیار زیادی پیرامون اینکه همسر وی نوید حیدری می باشد شکل گرفت که با تکذیبه ی تند خود خانم صالحی مواجه شد.

تبریک علی صالحی برای ازدواج پرستو صالحی مهاجرت پرستو صالحی

پرستو صالحی روز شنبه با انتشار یک استوری در پیج اینستاگرامش خبر مهاجرتش را علنی کرد. پرستو صالحی بازیگر ممنوع الکار سینما ایران است.

خانم صالحی در ویدئویی که از خود منتشر کرد علت مهاجرت خود را برخورد قضایی صورت گرفته در خرداد سال گذشته عنوان کرده است.

بنا بر ادعای این بازیگر از او خواسته شده است درباره‌ی مسائل سیاسی و اجتماعی سکوت کند تا برخورد تندتری صورت نگیرد.

پرستو صالحی در این ویدئو می‌گوید: «بله، من به همراه خانواده‌ام مهاجرت کردم. مدتی زیادی از این مهاجرت نمی‌گذرد و در این مدت به اندازه‌ی تمام عمرم گریه کردم. چون من هیچ وقت آدم رفتن نبودم و به آن فکر نکردم. هر وقت کسی می‌گفت چرا نمی‌روی در جواب می‌گفتم چرا من باید بروم؟!».

پرستو صالحی هم مهاجرت کرد + عکس

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرستو صالحی تولد پرستو صالحی پرستو صالحی پرستو صالحی پرستو صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟

رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت از کاهش فاصله ازدواج و فرزندآوری در کشور خبر داد و ثبت احوال نیز آمار مرتبط با سن فرزندآوری را اعلام کرد.

‌به گزارش همشهری‌آنلاین، صابر جباری، رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت، با بیان اینکه ۵۰۰ مرکز آموزش هنگام ازدواج در سراسر کشور با خدمات رایگان فعال هستند، گفت: هم‌اکنون خدمات درمان ناباروری در همه مراکز دولتی کاملا رایگان ارائه می‌شود و در همه استان‌ها حداقل یک مرکز ناباروری سطح ۳ وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر درمان، خدمات پیشگیری از ناباروری و اصلاح سبک زندگی هم در دستور کار قرار گرفته است.

جباری ادامه داد: هنوز درصد سزارین‌ها در کشور ما بالاست که برای سلامت مادر و جنین خطرات جدی به همراه دارد.

وی افزود: به روایت آمار، خطر ابتلا به آسم و بیماری‌های تنفسی در کودکان سزارینی نسبت به کودکان متولدشده با زایمان طبیعی بیشتر است.

جباری گفت: تجهیز خوابگاه‌های متأهلی دانشجویی و افزایش وام ودیعه دانشجویی و کاهش نوبت شب‌کاری کادر درمان از جمله اقدامات وزارت بهداشت در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت است.

وی به اجرای منشور کرامت مادری اشاره کرد و افزود: فاصله سن ازدواج و فرزندآوری از ۴ سال به ۳ سال کاهش یافته و توصیه ما به زوجین این است که تا ۲ سال ابتدای ازدواج به فرزندآوری اقدام کنند.

میانگین سن پدر‌ها و مادر‌ها در اولین فرزندآوری

آمار‌های سازمان ثبت احوال نیز نشان می‌دهد در اولین فرزندآوری در کل کشور در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر ۳۲.۱ سال و میانگین سن مادر ۲۷.۳ بوده است.

بر اساس گزارش این سازمان، در سال مذکور میانگین سن پدر در نقاط شهری برابر با ۳۲.۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹.۹ سال بوده است.

همچنین، بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به تهران با رقم ۳۴.۵ سال و کمترین آن مربوط به سیستان و بلوچستان با ۲۷.۱ سال است.

در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸.۱ سال و در نقاط روستایی ۲۴/۴ سال است.

بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری بین استان‌ها مربوط به تهران با ۳۰.۸ سال و کمترین آن مربوط به سیستان و بلوچستان با ۲۲.۷ سال است.

دیگر خبرها

  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • چرا رونالدو زیادی مهربان شده است؟!
  • پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام‌
  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی