Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک مس رفسنجان می گوید برای این فصل افکار بزرگی دارد و امیدوار است به آن ها دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، محسن آذرباد در مورد شرایط مس رفسنجان در دو هفته اخیر که گذشت به خبرنگار ما گفت: شرایط تیم‌مان خیلی خوب بود در بازی اول به مصاف سپاهان رفتیم تیمی که قطعاً یکی از مدعیان قهرمانی است و ما بازی قابل قبولی انجام دادیم و در دقایقی از بازی کلا مالک توپ و زمین بودیم ولی روی تجربه حریف به آنها باختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی بعدی هم ما حضور پیدا کردیم و تیم پدیده حضور پیدا نکرد و در حال حاضر داریم برای بازی با فولاد خوزستان آماده می شویم.

او در مورد دیدار با فولاد ادامه داد: فولاد تیم خوب و بزرگی است است و بیشتر نفراتش را حفظ کرده و چند سالی است که جزو مدعیان است و ما می‌دانیم بازی سختی داریم ولی انشاالله با دست پر برگردیم.

این بازیکن در مورد حل شدن مشکل میزبانی عنوان کرد: کارهای چمن را دارند انجام می دهند و به زودی آماده خواهد شد روند انجام کار خیلی خوب بوده و امیدوارم که هر چه زودتر در زمین خودمان میزبانی کنیم.

هافبک نارنجی پوشان رفسنجان در مورد این که هر فصل یک بازیکن شان دچار مصدومیت سنگین می‌شود و این بار نوبت  محمد انصاری بود گفت: یکی از دلایلی که بازی با سپاهان را از دست دادیم به محمد انصاری برمیگردد زیرا تمرکز بچه ها واقعا از بین رفت. محمد پسر خیلی خوب، باشخصیت و بازیکن بزرگی است. امیدوارم زودتر بهبود پیدا و بتواند به تیم کمک کند.

او در مورد عملکرد خوب مس رفسنجان در فصل گذشته و اینکه برای سال جدید چه برنامه‌ای دارند گفت: امسال با توجه به نفراتی که داریم و شخصیت تیم‌مان دوست داریم رتبه ای کسب کنیم که از سال گذشته بهتر باشد و به هدفمان هم خواهیم رسید.

این بازیکن در مورد حضور گادوین منشا در مس نظرش را اینگونه بیان کرد:  منشا بازیکن باتجربه و خیلی خوبی است امیدوارم که بتواند به تیم ما کمک کند و گل های حساسی به ثمر برساند.

هافبک مس که سال گذشته ۶ پاس گل داد در خصوص اینکه می تواند امسال بهترین پاسور لیگ شود یا خیر گفت:  ۱۰۰ درصد برای آقای پاس گل شدن فکرهای بزرگی در سر دارم. امیدوارم با تلاشی که انجام می دهم خدا هم کمک کند و به آن چیزی که می خواهم برسم.

آذرباد در پایان یادآور شد: روز مربی را به تمام مربیان ایران تبریک می گویم به خصوص آقای ربیعی امیدوارم همیشه سلامت باشد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان محسن آذرباد محسن آذرباد مس رفسنجان خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود

سید محمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: دو جلسه با حضور رییس مجلس، وزیر اقتصاد، روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و رییس‌کل بانک مرکزی درباره وضعیت بازار ارز تشکیل شد. هدف از تشکیل این نشست کنترل بازار ارز با همکاری دو قوه بود. برنامه‌های دولت در این زمینه تهیه و اعلام شد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اشاره به تعامل دولت با مجلس دوازدهم، گفت: از مجلس فعلی هم راضی هستیم، اما امیدوارم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

حسینی اختلاف نظر دولت و مجلس در مسائل مختلف کشور را طبیعی دانست و ادامه داد: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است، اما هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد. در قضیه برنامه و بودجه اختلافاتی وجود داشت، اما آنچه مجلس تصویب کرد و به تایید شورای نگهبان رسید توسط دولت اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم قانون پیشگیری از آسیب به زنان و چند قانون اولویت‌دار و مهم دولت طی دو سه هفته آینده همچون قانون اجاره بهای مسکن تصویب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد