Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با صدور ابلاغی مشاور امور ایثارگران را منصوب کرد.

در پیام  ایمانیه خطاب به سیدمعین انجوی نژاد آمده است:

با توجه به نقش رفیع فرهنگ ایثار و شهادت در دین مبین اسلام و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ شما را که از ایثارگران باسابقه و دارای تجربیات ارزشمند در خدمت رسانی به یادگاران عرصه ایثار و شهادت هستید به عنوان مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اهتمام به موارد زیر در سایه الطاف الهی و در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی و با بهره مندی از ظرفیت‌های قانونی در ارائه خدمت بی منت به اقشار معظم ایثارگران موفق و موید باشید.

هماهنگ کردن دستگاه‌های متولی جهت ارتقاء، ترویج، اشاعه و معرفی فرهنگ ایثارگری و همچنین تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی ایران و مدافعین حرم، پیگیری دستورات استاندار در امور مربوط به ایثارگران و ارائه گزارش و نظر مشورتی به استاندار، بررسی وظایف و امور جاری استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان پیرامون مسائل مربوط به ایثارگران و ارائه گزارش و پیشنهاد‌های لازم به استاندار از جمله مواردی است که انتظار دارد مورد توجه و مداقه قرار گیرد.

حمایت و پیگیری در تشکیل ساماندهی و فعال‌سازی سازمان‌های مردم نهاد ایثارگری، پیگیری اجرای قوانین و آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به ایثارگران و ارائه نقطه نظرات لازم به مراجع ذیربط، بررسی و تحلیل نحوه اجرای قوانین مربوط به ایثارگران در استانداری و کلیه دستگاه‌های دولتی استان و ارائه گزارش منظم آن به استاندار، برقراری ارتباط با سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط با امور ایثارگران به منظور ارتقاء سطح رسیدگی به خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان، هماهنگی و همکاری با مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداری‌ها و شهرداری‌های تابعه، پیگیری امور ایثارگران مرتبط با ستاد مناسب سازی معابر و اماکن عمومی، شرکت در جلسه جلسات کمیسیون ها، کنفرانس‌ها و بازدید‌های مرتبط، رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات ایثارگران از طریق مراجع ذیصلاح، برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با ایثارگران در سطح استانداری و واحد‌های تابعه و تعامل با شهرداری‌ها به منظور ساماندهی گلزار شهدا، برنامه‌ریزی دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران توسط استاندار، معاونین و مدیران ستادی استانداری، تشکیل جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران استان و شهرستان به عنوان دبیر شورا و پیگیری مصوبات آن، نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات موضوعه در خصوص ایثارگران استانداری، اجرای مناسبت‌های تقویمی حوزه ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل از ایثارگران و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های آنان از دیگر موارد است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشاور استاندار فارس امور ایثارگران مربوط به ایثارگران امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.   به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • انتصابات جدید در گیلان
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟