Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@03:18:56 GMT

خطیبی: پرسپولیس تیم قابل احترامی است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۲۰۷۵

خطیبی: پرسپولیس تیم قابل احترامی است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس تیم قابل احترامی است، از کادر فنی خوبی برخوردار است، آلومینیوم همیشه نشان داده در بازی سخت خوب بازی می‌کند و امیدواریم با مواردی که به بازیکنان گفته شده بتوانیم فردا بازی خوبی شاد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا هر تیمی از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند برنده زمین خواهد شد که امیدوارم که این موضوع برای بچه ما رقم بخورد.

خطیبی بیان کرد: به عنوان یک مربی دوست دارم که تیمم شخصیت خوبی داشته باشد که شخصیت خودش را پیدا کرده و دوست دارم تیم فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد همانطور که در بازی‌های گذشته کیفیت بالای خود را نشان دادیم.

سرمربی تیم آلومینیوم ادامه داد: روزی که تیم صعود کرد گفتم همه مردم اراک باید تیم اولشان آلومینیوم باشد، حرف اول مردم منطقه آلومینیوم است، و باید همین باشد، تیم متعلق به مردم این شهر است و مردم باید هوادار این تیم باشد که خدا را شکر این اتفاق رقم خورده است.

خطیبی بیان کرد: نقل و انتقالات تمام نشده و تیم‌ها می‌توانند نفرات جدید جذب کنند، ما مقداری دیر شروع کردیم، در شرایط موجود بهترین‌ها را جمع کردیم، در بحث فوروارد بازیکنان را به باشگاه معرفی کردیم که به زودی تکلیف آن‌ها نیز مشخص می‌شود.

وی گفت: تیمی که دوست دارم هنوز نشده و تا مرز تاکتیکی و هماهنگی برسد چند هفته طول می‌کشد که امیدواریم به زودی به شرایط مدنظر دست پیدا کنیم، بازیکنان باید به ما کمک کنند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: ۲ بازیکن محروم و یک بازیکن مصدوم داریم، همه بازیکنان باید در اختیار تیم باشند و نظم و انضباط را رعایت کنند، باید روی ساختار تیم کار‌های بیش‌تری انجام دهیم، قرار است یک کمپ برای آلومینیوم درست شود و بازیکنان امکانات لازم را داشته باشند. این اتفاقات باعث می‌شود آلومینیوم شخصیت بزرگی داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلومینیوم اراک رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

درهمین رابطه اوستون اورونوف‌ ستاره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: ارتش سرخ؛ به شما افتخار می‌کنم، خیلی خوشحالم که با شما در یک تیم بازی می‌کنم.

کد خبر 847410 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود