Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

مون پلیه ۲ - نانت صفر

گل‌های این بازی را مولت و واهی برای تیم نانت به ثمر رساندند. تیم فوتبال مون پلیه با پیروزی در این بازی ۱۶ امتیازی شد به رتبه یازدهم جدول رده بندی لوشامپیونه صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نانت نیز با هفده امتیاز در جایگاه نهم جدول باقی ماند.

استراسبورگ ۴ - لوریان صفر

گل‌های این بازی را آخورکه، دیالو ۲ بار و توماسون برای تیم استراسبورگ به ثمر رساندند. تیم فوتبال استراسبورگ با شکست حریف خود هفده امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت. تیم لوریان نیز با ۱۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

تروا ۲ - رن ۲

گل‌های این بازی را عادل رامی و دینگومت برای تیم تروا و آکوارد و تریر برای تیم رن به ثمر رساندند. تیم‌های فوتبال رن و تروا با تساوی در ایت بازی به ترتیب ۱۳ و ۱۹ امتیاز در رده‌های چهاردهم و پنجم جدول رده بندی لوشامپیونه قرار گرفتندو

بوردو ۳ - رنس ۲

گل‌های این بازی را عادلی و جیمی بریاند ۲ بار برای بوردو و اکیتیک و لوک بوک برای تیم رنس به ثمر رساندند. تیم فوتبال بوردو با کسب ۳ امتیاز این بازی با ۱۲ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار گرفت. تیم رنس نیز با ۱۱ امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند.

بیشتر بخوانید 

بازی‌های پر گل لوشامپیونه ادامه دارند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوشامپیونه فرانسه موناکو فرانسه گل های این بازی ثمر رساندند برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد

توقف شاگردان لوئیس انریکه برابر لوآور، بیش از پیش انتظار آنها برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه را طولانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لوآور برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 همراه شد.

کریستوفر اوپری در دقیقه 19 گل نخست را برای تیم لوآور به ثمر رساند، اما تنها 10 دقیقه بعد بردلی بارکولا گل تساوی را برای پاریسی‌ها زد. با این وجود PSG برنده به رختکن نرفت، چرا که آندره آیو در دقیقه 38 بار دیگر برای تیم میهمان گلزنی کرد. برتری لوآور با زدن گلی دیگر در دقیقه 61 این بار توسط المامی توره از روی نقطه پنالتی تثبیت شد.

پاریسی‌ها با گلزنی مدافع مراکشی‌شان اشرف حکیمی در دقیقه 78 به بازگشت به بازی امیدوار شدند و در نهایت گونچالو راموس با گلی که در دقیقه 5+90 زد میزبان را از شکست خانگی نجات داد، آنهم در حالی که این تیم چهارشنبه شب در آلمان میهمان دورتموند خواهد بود تا دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید

 

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، پاری‌سن‌ژرمن 70 امتیازی شد و فاصله‌اش با موناکوی رده دومی را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون