Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:25:38 GMT

تعیین روزی برای زرندیه/ به نسل جوان اعتماد کنیم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۲۱۸۶

تعیین روزی برای زرندیه/ به نسل جوان اعتماد کنیم

ایسنا/مرکزی امام جمعه زرندیه گفت: در گام دوم انقلاب به نسل جوان و آینده ساز کشور اعتماد کنیم که قطعا نتیجه این اعتماد اعتلای نظام اسلامی خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی، یکشنبه نهم آبانماه در هشتادمین جلسه شورای فرهنگ عمومی زرندیه که در محل سالن جلسات شهید فخری‌زاده اداره آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: نسل جوان و نوجوان ما در عصر حاضر نیاز به توجه بیشتری دارد و متاسفانه تا حدی از این موضوع غافل بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوجوانان و جوانان همواره با انجام کارهای بزرگ و موثر ثابت کرده‌اند که می‌توان به آنها اعتماد کرد.

وی ادامه داد: هرچه داریم از روحیه جهادی و مقاومت به ارث مانده از روزگاران هشت سال دفاع مقدس است و به فرموده رهبر کبیر انقلاب، دفاع مقدس انقلاب ما را بیمه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه نقش آموزش و پرورش در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را نقشی مهم و انکارناپذیر دانست و از مدارس به عنوان خط مقدم  جبهه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی یاد کرد.

در ادامه فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه گفت: اگر فرهنگ را مجموعه باورها و ارزشها در جامعه بدانیم، شکل گیری این باورها و ارزش‌ها در اذهان نوجوانان و جوانان بسیار مهم و حیاتی به نظر می‌رسد. به همین دلیل می‌بایست در راستای شکل گیری صحیح این باورها و ارزشها اقدام به الگوسازی کرد.

سیامک سلیمانی نقش دوستان و همسالان را در شکل گیری شخصیت و باورهای نوجوانان و جوانان بسیار مهم و اثر گذار دانست که والدین و مربیان می‌بایست از آن غافل نمانند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه نیز با تشریح دستور جلسه، گفت: فرهنگ عمومی به معنای فرهنگ غالب و گسترده‌ای است که در میان عموم جامعه رواج و رسوخ دارد و حوزه‌ای از عقاید، ‌ ارزش‌ها، جلوه‌های احساسی و هنجارهاست که اجبار اجتماعی غیر رسمی از آن حمایت می‌کند و فراتر از گروهها و اقشار خاص در کلیت جامعه مورد قبول است.

احمدجوانمرد ادامه داد: فرهنگ تعیین کننده چگونگی تفکر و احساس اعضای جامعه است. فرهنگ راهنمای اعمال انسانها و معرف جهان بینی‌های آنها در زندگی است.

جوانمرد با گرامیداشت ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی، شورای فرهنگ عمومی را شورایی غیر اجرایی و شورایی تصمیم سازمعرفی کرده و از آن به عنوان اتاق فکر فرهنگی شهرستان یاد کرد.

این جلسه به مناسبت هفته نوجوان و جوان، روز فرهنگ‌عمومی، روز دانش آموز و به ریاست حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه، سیامک سلیمانی فرماندار، حجت‌الاسلام مجدی‌زاده امام جمعه پرندک، سایر اعضاء و با دستور جلسه تبادل نظر پیرامون راهکارهای ارتقاء نقش فرهنگ در سعادت جوانان و نوجوانان ونقش جوانان و نوجوانان در فرهنگ جامعه برگزار شد.

انتخاب  روزی به عنوان روز شهرستان، فعال سازی انجمن اولیاء و مربیان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود آنها و انتخاب مشاورین جوان در نهادها و ادارات شهرستان از جمله مصوبات نشست هشتادمین شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي فرهنگ عمومي زرنديه استانی فرهنگی و هنری شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ یک سالن ورزشی در انتهای بلوار طوبی شهرک یاغچیان در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در مرحله آرماتوربندی در حال احداث است که بزودی بتن ریزی آن آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۲ احداث این سالن ورزشی را به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک‌های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین از احداث سالن ورزشی دیگری با عنوان سالن تنیس در شهرک یاغچیان خبر داد و تصریح کرد: این سالن ورزشی نیز در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان و برای استفاده ورزش دوستان در ۲۶۵ مترمربع مساحت و اعتبار اولیه شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در خیابان نور به اجرا درآمده و در مرحله لاشه چینی برای اجرای فونداسیون است.

کد خبر 6096625

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان