Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،نمایش‌های روز یکشنبه نهم آبان نسبت به روز‌های قبل، متنوع‌تر و در عین حال، تماشاچیان بیشتری داشت.

از هر سن و سالی را می‌شد پای نمایش‌های امشب دید، مردمی که کرونا چند وقتی است حال و روزشان را گرفته، با آمدن هنر تئاتر به پارکهایشان، دوباره با هنرمندان رو در رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۱۰ نمایش " چهارشنبه خاتون" از گیلان در پارک ملت، "باجه تلفن " از سنندج در پارک شانو، "مرغ همسایه غاز نیست" از ایلام در شهر کانی دینار و "مفرد غایب" از خمینی‌شهر در پارک هجرت اجرا شد.

در ادامه این برنامه‌ها در ساعت ۱۱، نمایش "چندخان" از یزد در پارک ملت، " تراژدی نان" از مرند در پارک شانو، " چهارشنبه خاتون" از لاهیجان در کانی دینار و "۲۵ متر آرزو" از اصفهان در پارک هجرت به اجرا درآمد.

همچنین نمایش‌های "ماهیان عاشق" از سنندج در پارک ملت و "دلدار دلوار" از تهران در پارک شانو و ساعت ۱۴ و نمایش‌های "چهارشنبه خاتون " از لاهیجان در دریاچه زریبار " چند خان " اثری از یزد در پارک شانو ساعت ۱۵ اجرا شد.

در ادامه برنامه‌های روز چهارم جشنواره پانزدهم تئاتر مریوان، " ۲۵ متر آرزو" از اصفهان در دریاچه زریبار و "ماهیان عاشق " از سنندج در پارک شانو ساعت ۱۶ و نمایش‌های "باجه تلفن " از سنندج در دریاچه زریبار و "خاتون " از ایلام در پارک شانو ساعت ۱۷ اجرا شد و هنرمندان نمایش "حریره" از مریوان در پارک ملت و "تراژدی نان" از مرند در دریاچه زریبار هنرنمایی کردند و در این ساعت " مفرد غایب" از خمینی شهر اجرا داشت.

ساعت ۱۸ نیز نمایش "مرغ همسایه غاز نیست" اثر هنرمندان ایلامی در دریاچه زریبار به اجرا درآمد و "دلدار دلوار" در دریاچه زریبار پیش روی علاقه‌مندان اجرا داشت و ساعت ۱۹ و ۲۰ هم نمایش "pov" دو اجرا در دریاچه زریبار داشت.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از پنجم تا ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰ به دبیری عبید رستمی در شهرستان مریوان برگزار می‌شود.

نمایش‌های راه‌یافته به این جشنواره ۴۱ اثر بوده که ۱۶ اثر در بخش آزاد، ۶ اثر در بخش آیینی و سنتی، پنج اثر در بخش کودک و نوجوان، سه اثر در بخش دگرگونی‌های اجرایی و پنج اثر هم در بخش ویژه (ایثار و شهادت) به مرحله نهایی راه یافت. ضمن اینکه بخش برگزیده جشنواره (جشنواره جشنواره‌ها) هم برگزار خواهد شد. ۲۷ اثر خارجی هم متقاضی نمایش است که تعدادی از آن‌ها در فضای مجازی و به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر خیابانی مریوان کردستان جشنواره دریاچه زریبار پارک شانو پارک ملت اثر در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تسلیحات غنیمتی روس‌ها در «پارک پیروزی» (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۷۵ سال جنایت و بچه‌کشی سانسورشدنی نیست / اگر مشکل قلبی دارید این کلیپ کوتاه را باز نکنید (فیلم) اولین تصاویر از سلاح اتوماتیک غنیمت گرفته شده از اسرائیلی‌ها (فیلم) ببینید | ویدئویی دیده نشده از انهدام بالگرد روسی توسط خود روس‌ها

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس‌ها در «پارک پیروزی» (فیلم)
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند