Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت مشروط تایید شدند و سه ماه فرصت دارند ایرادهایی که در مدارک شان داشتند را برطرف کنند.

 داریوش مصطفوی رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها با تایید این خبر که استقلال و پرسپولیس به طور مشروط از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده اند در مورد خطراتی که در آینده برای این دو باشگاه وجود دارد توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش مصطفوی گفت: در خصوص جلسه امروز کمیته استیناف و بدوی جهت رد یا تایید صلاحیت باشگاه‌ها، کمیته بدوی رای خود را بر عدم صلاحیت اکثر باشگاه‌های بزرگ مانند استقلال، پرسپولیس، تراکتور و... قرار داده بود. در ادامه نظر کمیته استیناف را جویا شدند که این کمیته پس از بررسی محتویات پرونده با عنایت به حساسیت موضوع و توجه به اهمیت هواداران و وظیفه ما یه توجه به آنها، مقرر شد به استناد ماده ٨ آیین نامه صدور مجوز حرفه‌ای سال ٢٠٢١ با عنایت به به عدم تایید معیارهای اجباری یعنی معیارهای گروه A برای باشگاه های پرسپولیس و استقلال موارد به این شرح به تصمیم‌گیری رسید:

قرار شد هر کدام از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در صورت عدم بارگذاری، عدم تهیه صورت حسابهای مالی و عدم ارایه گزارش‌های حسابرسی عدم ارائه بدهی کارکنان، بازیکنان و مربیان قدیم معادل یک میلیارد تومان جریمه مالی شوند که این حکم غیرقابل اعتراض تعیین شد.

وی افزود: با عنایت به اینکه صورتحساب‌های مالی در زمان مقرر حسابرسی نشده است، مجوز حرفه‌ای ٢٠٢١ استقلال و پرسپولیس به صورت مشروط تایید شد و به این دو باشگاه مدت ٣ ماه فرصت داده شد تا موارد را اصلاح و به تایید کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای برسانند.

رییس هیات استیناف صدور مجوز حرفه‌ای ادامه داد: این موارد اهم جلسه امروز بود تا با تطبیق آیین نامه داخلی با کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا در واقع این دو باشگاه را جریمه کنیم و مهلتی بدهیم تا پس از سه ماه صورت حسابهای مالی را ارایه کنند. از همین لحظه به وزارت ورزش و جوانان به طور جدی توصیه می‌کنم که دو مجمع جداگانه برای دو باشگاه برگزار شود چرا که روی این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا حساسیت ایجاد شده است.

ضمن اینکه باشگاه های فولاد، سپاهان و گل گهر موفق به اخذ مجوز حرفه ای شدند که در این بین باشگاه گل گهر با نظم قابل توجهی اقدامات لازم را انجام داد.

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استیناف صدور مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس کمیته استیناف دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند، ولی در قلب من هستند.

 به گزارش گروه خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعار‌هایی می‌دادند، ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روز‌ها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها