Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار بهادر اسماعیلی،جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو‌های مدل پایین پراید در قم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: در ادامه با انجام یک سری تحقیقات پلیسی تصویر ۲ سارق حین سرقت یک دستگاه خودروی  پراید به دست آمد و مورد شناسایی کارآگاهان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: سپس متهمان طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و در مواجهه با کارآگاهان به ۳۷ فقره سرقت خودروی  پراید مدل پایین اعتراف کردند.

سردار اسماعیلی با بیان این که ارزش ریالی پرایدهای مسروقه به زعم کارشناسان حدود ۴۰ میلیارد ریال اعلام شده است، گفت: در ارتباط با این پرونده ۵ تن دیگر نیز دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی استان شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست خودروی خود را به تجهیزات ایمنی مانند جی پی اس، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و نصب دزدگیر مجهز و از پارک خودرو در نقاط تاریک و کم تردد خودداری و از رها کردن خودرو به صورت روشن و بدون سرنشین حتی برای یک لحظه هم پرهیز کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت خودرو نیروی انتظامی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت:با اعلام یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت سنگ‌های فیروزه از مغازه وی، ماموران دایره تجسس کلانتری  عملیات رد یابی وی را آغاز و وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: متهم پس از شناسایی و هماهنگی‌های قانونی، دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم سنگ‌های فیروزه سرقتی به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابوربا بیان اینکه؛ متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ احمدی گفت: سارق پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از محل متواری شده بود که همین اطلاعات موجی سهولت کار پلیس شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم