Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: سرمایه گذاران حوزه‌های صنعت دراستان می‌توانند برای تامین گاز مصرفی با مراجعه به ادارات گازدرمحل اجرای طرح یا مرکز استان، درخواست خودرا ارائه داده تا در اقدام بعدی برای گازرسانی به واحد‌هایی که ظرفیت گازرسانی دارند، در لیست قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی ادامه داد:باتوجه به سیاست‌های حمایتی دولت و یارانه مصوب شورای اقتصاد، استقبال صاحبان صنایع برای استفاده ازسوخت گاز افزایش قابل توجهی یافته واکنون درخواست متعددی دراستان وصول شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان این که گازرسانی به ۹۳۶ طرح تولیدی وصنعتی عمده دراستان انجام شد، افزود: تاکنون ۳۷ واحد صنعتی در آزادشهر، ۱۰۷ واحد در آق قلا، ۵۷ طرح دربندرگز، و ۴۵ طرح در بندرترکمن گازرسانی شده است.

به گفته طالبی ۳۵ طرح گازرسانی در رامیان، ۷۵ طرح درعلی آباد، ۸۲ طرح درکردکوی، ۳۶ طرح درکلاله،۲۰ طرح در گالیکش، ۲۲۹ طرح درگرگان،۳۱ طرح درگمیشان، ۱۴۴ طرح درگنبدکاووس، پنج طرح درمراوه تپه و۳۳ طرح در مینودشت اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ادامه داد:بزرگترین مشتریان گازمصرفی استان، نیروگاه برق علی آباد کتول با تولید برق یکهزار مگاوات و کارخانه سیمان پیوند در گالیکش هستند.

طالبی افزود: درنیمه نخست امسال نیروگاه سیکل ترکیبی علی آبادکتول بهمراه سه نیروگاه مقیاس کوچک CHP درمجموع ۹۰۹ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۴۲۳ مترمکعب وکارخانه سیمان ۴۹ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۷۰۴ مترمکعب مصرف داشته اند.

او گفت: گازطبیعی علاوه برکاهش آلاینده‌های زیست محیطی، نقطه عطفی درشکوفایی اقتصاد، بستر مناسب برای افزایش تولید و سرمایه به وجود خواهد آورد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی گاز صنایع گاز گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی
  • فیلم| ساخت بزرگترین سد و نیروگاه در سریلانکا به دست مهندسان ایرانی
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین