Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت و اثرگذاری دستگاه قضایی استان در زمینه‌های مختلف، گفت: تعامل این دستگاه با سایر دستگاه‌ها در نهایت سبب پیشرفت و توسعه استان خواهد شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان در نشست با شورای عالی قضایی استان، ضمن تأکید بر هم‌اندیشی با دستگاه قضایی در مورد مسائل کلان استانی، اظهار داشت: امروز بیش‌ازپیش نیازمند اتحاد، همدلی و انسجام بین مردم و مسئولان هستیم تا بر مشکلات پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت و اثرگذاری دستگاه قضایی استان در زمینه‌های مختلف، خاطر نشان کرد: تعامل این دستگاه با سایر دستگاه‌ها در نهایت سبب پیشرفت و توسعه خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی شناسایی گلوگاه‌های فساد در استان را ضروری دانست و گفت: شناسایی گلوگاه‌ها مهم‌ترین راه برای جلوگیری از مشکلات و معضلات آتی است.

معتمدیان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی حاکم بر زندگی مردم، عنوان کرد: توجه به مناطق محروم و رسیدگی به معیشت مردم از برنامه‌ها و اهداف دولت سیزدهم است ازاین‌رو تلاش می‌شود به این مهم دست یابیم.

وی تشریح کرد: قوانین و مقررات بسیاری در سطح کشورمان وجود دارد که اگر با هدف کمک به عموم باشد به راحتی می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

استاندار آذربایجان غربی حمایت از مدیران تصمیم‌گیر را مهم تقلی کرد و ابراز داشت: یکی از مشکلات مهم جامعه ما بحران تصمیم‌گیری است که اگر به درستی و در اسرع وقت تصمیمات لازم اتخاذ شود می‌توان از بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد ازاین‌رو بایستی از مدیران تصمیم‌گیر حمایت شود.

معتمدیان گفت: در جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می‌بریم بنابراین مهم‌ترین موضوعی که باید مدنظر مسئولان باشد حفاظت از حقوق بیت‌المال است. همچنین مدیران باید پاک‌دستی و سلامت اقتصادی کامل را داشته و به صورت شبانه روزی به دنبال خدمات‌رسانی به مردم و حل مشکلات عموم باشند.

وی ضمن تأکید بر تلطیف عنوان امنیتی استان، تشریح کرد: متأسفانه امنیتی عنوان کردن استان از سرعت توسعه آن کاسته درحالی که از امنیت کامل برخوردار هستیم.

استاندار آذربایجان غربی ابراز داشت: امنیت سرمایه‌گذاری بیش‌ازپیش مدنظر قرار گیرد تا بتوان بخش خصوصی را ملزم به سرمایه‌گذاری در استان و منطقه کرد. مدیران و دستگاه‌های دولتی به دنبال رفع موانع باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه استاندار آذربایجان غربی همدلی دستگاه قضائی آذربایجان غربی دادگستری آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،حجت الاسلام حمیدی در جلسه تبیین برنامه های عملیاتی دادگستری استان کرمان گفت:کمک دستگاه قضائی به تحقق شعار سال مورد تاکید می باشد و در سال گذشته به واحدهای تولیدی کمک های زیادی شد که آثار و برکات فراوانی داشته است.

وی بیان داشت: بسیاری از مشکلات واحد های تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موانع زیادی از جلوی پای بنگاه های اقتصادی برداشته شد و مسئولین استانی بایستی موانع تولیدی را رفع کنند و لازم است از افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند حمایت شود.

عالی ترین مقام قضائی استان اظهار داشت: با توجه به تحقق شعار سال امسال بهترین فرصت می باشد تا موانع از جلوی راه تولیدکنندگان برداشته شود و سرمایه گذاران بتوانند اشتغال آفرینی کنند.

این مقام ارشد قضائی گفت: با استفاده از شورای حفظ حقوق بیت المال و ستاد اقتصاد مقاومتی در سال پیش رو مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی بررسی می شود و راهکارهایی ارائه می گردد.

وی افزود: روسای دادگستری و دادستان ها در شهرستان ها نقش اصلی را در اجرای برنامه های مورد نظر داشتند و سیستم قضائی استان در سال گذشته با هماهنگی های انجام شده به موفقیت های خوبی دست یافت.

حجت الاسلام حمیدی همچنین با اشاره به سند تحول گفت: نسخه جدید سند تحول و تعالی قوه قضائیه به استان ها ابلاغ شده است و این سند نقشه راه سیستم قضائی می باشد و لازم است تمامی قضات و کارمندان اداری با این سند آشنایی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: در سند تحول قوه قضائیه نگاه ویژه ای به بحث زندان و زندانیان شده است، مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست و لازم است همیشه مسائل زندان و زندانیان مورد توجه قضات قرار بگیرد.

 

دیگر خبرها

  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه