Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محمدعلی ویشگاهی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به اهمیت ویژه حوزه پدافند غیر عامل، بیان کرد: متأسفانه وضعیت پیاده سازی سیاست‌ها و مأموریت‌های پدافند غیرعامل در دستگاه‌های گیلان رضایت‌بخش نیست.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با بیان اینکه این استان جز مناطق موفق کشور در حوزه پدافند غیرعامل است، افزود: مشکلاتی نیز وجود دارد که باید با هم افزایی و تلاش تمامی مدیران چه در سطح استان و چه در سطح ملی برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات حوزه پدافند غیر عامل استان گیلان، تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که ما در حال حاضر با آن مواجه هستیم کمبود نیروی انسانی مجرب در حوزه پدافند غیرعامل است.

ویشگاهی با اشاره به کمبود اعتبارات بخش حوزه پدافند غیرعامل، گفت: دو درصد بودجه‌ای که مجلس برای حوزه پدافند غیرعامل استان‌ها ابلاغ کرده بود عملی نشده زیرا دستگاه‌ها تنها موظف شدند و هنوز تکلیفی برای آنها نیست.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش میزان اعتبارات بخش حوزه پدافند غیر عامل، بیان کرد: پیوست پدافند برای پروژه‌های استان گیلان به خوبی تعریف شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان ادامه داد: از مدیران پدافند غیرعامل در سطح استان گیلان تقاضا داریم که اشرافیت کامل نسبت به موضوعات روز داشته باشند و در ادارات خود مطالبه گری کنند.

کد خبر 5340693

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل استانداری گیلان کمبود نیروی انسانی ویروس کرونا بوشهر بنزین جایگاه سوخت کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه واکسن کرونا پمپ بنزین عکس استانها گرگان ایلام اردبیل حوزه پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۲۵ هزار نیروی جدید در دور دوم استخدامی‌ها که به زودی اعلام خواهد شد، جذب این وزارت می‌شوند.

بهرام بنده یزدانی روز شنبه در آیین آغاز کار ساخت مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیای شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه در دوره های پیش سهمیه مناسبی برای استخدامی نیروهای بهداشت و درمان در نظر گرفته نشد و این بخش با مشکل مواجه بود.

وی افزود: رایزنی‌ها برای استخدام جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است تا سهمیه مناسبی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باشد.

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بیان کرد: مسیر قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران، ۹۰۰ نفر در سال گذشته را شامل شد و این خود کمک بزرگی به امنیت شغلی کارکنان و وضعیت کیفی شاخص های استخدامی منابع انسانی کرد.

وی اضافه کرد: رایزنی های لازم برای استفاده از این ظرفیت جدید استخدامی که به زودی اعلام رسمی می شود در مدیریت منابع انسانی وزارتخانه در حال انجام است.

بنده یزدانی در ادامه اضافه کرد: هزینه های کلانی در بحث خرید تجهیزات و اقلام بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم انجام شده که اختصاص هفت میلیون و ۳۰۰ هزار یورو تجهیزات به خراسان شمالی از این موارد است.

وی افزود: اعتبارهای بیشتری برای بخش درمان خراسان شمالی در دور سوم سفرهای مسئولان وزارتخانه به این استان اختصاص می‌یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند