Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی فوتبال لبنان که در گروه A انتخابی جام جهانی حضور دارد، در دو بازی بعدی خود به ترتیب باید برابر ایران و امارات به میدان رود.

لبنان میزبان این دو دیدار حساس است. فدراسیون فوتبال این کشور بعد از موفقیت در کسب میزبانی به فیفا درخواست داده است که اجازه حضور هواداران را در این دو بازی بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه تنها خبرها حاکی از عدم اجازه حضور تماشاگران لبنانی در این دو بازی را می‌دهد بلکه حتی احتمال لغو میزبانی لبنانی‌ها هم وجود دارد.

کشور امارات بعد از سخنان جورج قرداحی وزیر رسانه لبنان درباره جنگ در یمن، سفر شهروندان خود به این کشور را ممنوع اعلام کرد.

این اقدام کشور امارات این سوال را به وجود آورده است که آیا میزبانی لبنان در انتخابی جام جهانی لغو خواهد شد؟

رئیس فدراسیون فوتبال لبنان بلافاصله واکنش نشان داد و اعلام کرد که به هیچ وجه بازی با امارات در کشور بی طرف برگزار نخواهد شد.

روزنامه البناء لبنان اعلام کرد که فیفا نگران وضعیت امنیتی در لبنان است و در صورتی که بازی هم به میزبانی این کشور برگزار شود، بدون تماشاگر خواهد بود.

تیم ملی فوتبال لبنان در ۴ بازی قبلی خود ۵ امتیاز کسب کرده و در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی

وضعیت مبهم فدراسیون فوتبال اسپانیا و تصمیم دولت این کشور برای مداخله در امور آن نارضایتی نهاد حاکم بر فوتبال اروپا را به همراه داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نابسامانی چند هفته‌ای فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از افشای فساد گسترده در این سازمان کم بود که اکنون بحث مداخله احتمالی دولت نیز مطرح شده که این موضوع ممکن است تبعاتی منفی برای فوتبال اسپانیا به همراه داشته باشد.

رئیس جدید فدراسیون هنوز منصوب نشده و نامزدهای اصلی تصدی این پست نیز همگی به دلیل احتمال نقش داشتن در پرونده فساد فعلاً تعلیق هستند. طبق گزارش نشریه آ اس اسپانیا، وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال این کشور و به ویژه دخالت دولت که برخلاف اساسنامه فدراسیون است، نارضایتی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را به همراه داشته و این می‌تواند منجر به محرومیت تمامی نمایندگان لالیگا از رقابت‌های اروپایی فصل آینده شود، اتفاقی که پس از وقوع جنگ اوکراین، برای نمایندگان فوتبال روسیه رخ داد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

محرومیت‌های ناشی از مداخله دولت اسپانیا در امور فدراسیون فوتبال این کشور اما به محرومیت نمایندگان این کشور از رقابت‌های باشگاهی محدود نخواهد شد و این احتمال وجود دارد که تیم ملی این کشور نیز از حضور در یورو 2024 و دوره بعدی لیگ ملت‌های اروپا نیز محروم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین