Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان پیشین کاراته جهان گفت: حضور جواد سلیمی در راس ریاست کمیته داوران می‌توانند به ضرر تمام قهرمانان و ورزشکاران کاراته خواهد بود. - اخبار ورزشی -

امیر مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اتفاقات انتخابی وزن 67- کیلوگرم تیم ملی کاراته اظهار داشت: فقط برای جامعه داوری کاراته کشورمان متاسف هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد سلیمی رئیس کمیته داوران از تمام کرسی‌های جهانی  و آسیایی اخراج شده است و متاسفانه تمام کرسی‌های کشورمان را نابود کرده است. 

وی تصریح کرد: فدراسیون جهانی کاراته به دلایل حاشیه‌هایی سلیمی در سطح بین‌المللی به فدراسیون کاراته ایران نامه زده که تا او را از ریاست کمیته داوران برداشته شود، اما هنوز فدراسیون کاراته  از وجود سلیمی استفاده می‌کند. 

دارنده دو مدال طلای جهان تاکید کرد: حضور سلیمی در راس ریاست کمیته داوران می‌توانند به ضرر تمام قهرمانان و ورزشکارانی باشد که همه اکنون در تیم ملی در حال تلاش هستند و حتی در آینده می‌خواهند وارد کاراته شوند. مطمئناً جامه کاراته همانطور که تاکنون از حضور سلیمی لطمه خورده است، در آینده نیز صدمات بیشتری خواهد خورد. 

انصراف قهرمان پرافتخار کاراته ایران پس از سه شکست متوالی در مسابقات انتخابی/ مهدی‌زاده غایب رقابت‌های جهانی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیر مهدی زاده تیم ملی کاراته ایران کاراته ایران کاراته امیر مهدی زاده تیم ملی کاراته ایران کاراته ایران کاراته ریاست کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  خانم فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم