Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ «کرمعلی زارعی» در همایش کارگروه سازماندهی و مشارکت های مردمی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه؛ افزود: هفته پدافند غیرعامل فرصتی است که به مسائل راهبردی، اساسی و کاربردی پدافند غیرعامل توجه شود و به عنوان یک ضرورت و امر مهم در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به حمله سایبری به سیستم هوشمند پمپ بنزین‌های کل کشور و وجود تهدیدات متنوع و متصور، این امکان وجو دارد که کشور هر لحظه مورد حمله سایبری قرار بگیرد و می‌طلبد که زیرساخت ها و مراکز ثقل خود را در برابر حملات احتمالی ایمن نماییم تا در مواقع اقدام حمله دشمن دچار خسارت نشویم.

وی در ادامه یادآوری کرد اهمیت پدافند به حدی است که در تمام کشورها مورد تاکید است و در کشور ما نیز تاکنون کارهای خیلی خوبی در بحث پدافند غیر عامل در زیر ساخت ها و مراکز ثقل کشور  به انجام رسیده است.  

زارعی اظهار داشت: عمل به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با سیاست‌های کلی پدافند غیرعامل به ویژه شعار سال مبنی بر «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها» یک نوع دفاع است.

او گفت: نادیده گرفتن جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل در زندگی مردم می تواند خسارات جبران‌ناپذیر به استان تحمیل کند.

ایمن سازی مراکز حیاتی، حساس و مهم، ارتقاء قابلیت بقا در حفظ استان در شرایط بحران، فرهنگ سازی و ایجاد باور عمومی در مورد تاثیرات پدافند غیر عامل، افزایش آستانه مقاومت ملی و تقویت مولفه های مقاومت در برابر تهدیدات دشمن، نهادینه کردن رعایت اصول و ضوابط پدافند غیرعامل در طرح های توسعه و منتهی به ایجاد مراکز طبقه بندی و به حداقل رساندن تاثیر تهدیدات نظامی دشمن بر زیرساخت های حیاتی و حساس از اهداف کلان پدافند غیرعامل است.

در تقویم رسمی کشورمان از ٨ الی ١۴ آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

برنامه‌های هفته نکوداشت پدافند غیرعامل با شعار "پدافند غیرعامل، ایران پایدار" امسال در چهار سطح ملی، دستگاهی، استانی و شهری برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه پدافند غیر عامل امنیت کرمانشاه امنیت سایبری ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پدافند غیر عامل امنیت استانداری کرمانشاه پدافند غیر عامل امنیت کرمانشاه امنیت سایبری ایران پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: کارگران در همه عرصه‌ها اعم از صنعتی، خدماتی، کشاورزی با تلاش و پشتکار در پی آبادانی کشور هستند.

وی روز کارگر را به کارگران که با عرق جبین در پی کسب روزی حلال هستند تبریک گفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به نقش مهم کارفرمایان در رونق تولید و سرمایه در کشور اشاره کرد.

وی ادامه داد: کارفرمایان محصولات مورد نیاز را تولید و برای کارگران اشتغال ایجاد می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مطهری و روز معلم در ۱۲ اردیبهشت ماه؛ هفته معلم را به معلمان و فرهنگیان استان تبریک و از آنان خواست در کنار تعلیم، به تربیت اخلاقی و رفتاری دانش آموزان اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام غفوری همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در هفته آتی اشاره کرد گفت: پهلوان در تاریخ کشورمان یعنی فرهنگ انسانیت، جوانمردی و مردانگی؛ پهلوانان محلات از حق مظلوم و فقرا در مقابل زورگویان و ظالمان دفاع می‌کردند و همیشه به اخلاق‌های جوانمردی و خوب مزیّن بودند و الگوی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شدند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.

کد خبر 6089167

دیگر خبرها

  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • وضعیت امروز دانشگاه‌های آمریکا دستاورد عملیات «وعده صادق» است
  • اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود