Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز یزدان پناه شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۲۱۱ بیمار در بیمارستان‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد  بستری هستند که از این تعداد۹۳ بیمار  مبتلای قطعی و ۱۰ بیمار بد حال در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانها خدمات درمانی دریافت می کنند.  
وی افزود: از ۴۹۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۳۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و گچساران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۷۷ هزار و ۳۸۳ نفر تاکنون بهبود یافته اند.

وی ابراز داشت:شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، بویراحمد و چرام نارنجی، بهمئی و لنده آبی و بقیه شهرستان‌های استان در وضع زرد کرونایی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم  خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفرهای غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، بوستان‌ها و بازار خودداری کنند.
وی گفت: کسانی که تاکنون واکسن نزده اند هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون استان مراجعه کنند تا چنانچه گرفتار کرونا شوند شدت بیماری در آن‌ها کمتر، احتمال بستری کاهش یافته و مرگ و میر کرونا در استان به حداقل برسد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد