Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی اتفاقات هفته گذشته در جایگاههای توزیع سوخت در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: با توجه به گزارش دستگاه‌های حاضر در نشست امروز، اجماع درباره علت بروز این خرابکاری وجود ندارد و بررسی‌ها هنوز ادامه دارد.منشا این خرابکاری ممکن است خارجی یا داخلی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان:  «محمود عباس‌زاده مشکینی» در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: جلسه امروز با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های نفت و اطلاعات، مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان پدافند غیرعامل در خصوص بازدارندگی در مقابل خرابکاری‌های سایبری برگزار شد.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان دستگاه‌ها گزارش مبسوطی درباره تدابیر و تصمیمات لازم برای هر چه محکم‌تر کردن ساختار دفاعی در بخش سایبری ارائه کردند. همچنین دستگاه‌ها در گزارشات خود متذکر شدند که چنین خرابکاری در آبان ماه پیش بینی شده و آمادگی نسبی در این زمینه داشتند.

وی با تاکید بر اینکه واکنش سریع دستگاه‌ها مانع آسیب‌های گسترده این خرابکاری شد،  اظهارداشت: با توجه به گزارش دستگاه‌های حاضر در نشست، اجماع درباره علت بروز این خرابکاری وجود ندارد و بررسی‌ها هنوز ادامه دارد. در واقع منشاء این خرابکاری ممکن است خارجی یا داخلی باشد. ولی درباره موضوع نفوذ یا حمله سایبری به قطعیت نرسیده‌اند.

عباس زاده مشکینی با بیان اینکه مولفه نفوذ در حادثه اخیر دور از انتظار نیست، گفت: کمیته تخصصی کمیسیون امنیت ملی این مسئله را بیشتر بررسی خواهد کرد و گزارش تکمیلی در کمیسیون قرائت خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر دستور جلسه امروز و حضور نماینده وزارت امور خارجه در کمیسیون گفت: وی گزارشی درباره اجلاس وزرای خارجه کشورهای همسایه افغانستان که در روزهای اخیر با حضور ۶ کشور در تهران همراه با روسیه که مجازی شرکت کرده بود، ارایه کرد.

عباس زاده مشکینی افزود: با توجه به اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم، در این اجلاس کشورهای همسایه نگرانی‌های درباره وضعیت سرما در افغانستان و رفع مشکلات اقتصادی مردم در موضوع غذا و سوخت مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه و در سخت ترین روزها کنار مردم افغانستان بوده و نمایندگان حاضر در جلسه، سوالات خود را پیرامون مسائل افغانستان و اجلاس تهران از نماینده وزیر امور خارجه مطرح کردند.
منبع: ایرنا برچسب ها: منشا ، ناطقان ، کمیسیون ، پمپ بنزین ، خرابکاری ، داخلی ، خارجی ، سوخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: منشا ناطقان کمیسیون پمپ بنزین خرابکاری داخلی خارجی سوخت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عباس زاده مشکینی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شوک بزرگ به اسرائیل؛ اولین تصاویر از واژگون شدن خودروی وزیر امنیت داخلی!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899902

دیگر خبرها

  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • ببینید | شوک بزرگ به اسرائیل؛ اولین تصاویر از واژگون شدن خودروی وزیر امنیت داخلی!