Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مرتضی مهرزاد» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مصوبه قبلی یک وعده چند سال بود که وعده اصلاح آن داده شده است. امیدوارم این موضوع رنگ واقعیت به خود بگیرد چون قهرمانان ما بیش از هر زمانی نیاز به شغل دارند.

وی با بیان اینکه تیم والیبال نشسته بعد از بازی‌های پارالمپیک دوران استراحت را سپری کرده و اکنون ملی‌پوشان آماده حضور در سوپر لیگ هستند، افزود: کسب مدال طلای پارالمپیک توکیو و واگذاری تنها یک ست در سرزمین آفتاب نشان داد ایران همچنان قدرت نخست جهان در این رشته است و اقتدار خود را در توکیو به رخ جهانیان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بعد از پایان این بازی‌ها تغییراتی در کادر فنی رخ داد و «هادی رضایی» جای خود را به «فرید صائبی» داد.

مهرزاد با اشاره به کادر فنی جدید تیم نیز افزود: سرمربی کنونی والیبال نشسته با این رشته بیگانه نیست و از خانواده والیبال نشسته به شمار می‌رود، وی سال‌ها به عنوان مربی در کنار تیم بوده و اکنون نیز هدایت تیم را بر عهده گرفته است. امیدوارم روند طلایی تیم ایران با کادر فنی جدید نیز ادامه داشته باشد و من نیز در کنار سایر ملی‌پوشان از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم دریغ نخواهم کرد.

وی که از وی به عنوان یکی از ارکان مهم کسب مدال طلا در توکیو یاد می‌شد با اشاره به ادامه فعالیت خود در این رشته گفت: در حال حاضر با تیم والیبال نشسته شهربابک قرارداد دارم و باید برای فصل جدید به میدان بروم. قرار بود مسابقات قهرمانی آسیا – اقیانوسیه در جزیره کیش برگزار شود اما به خاطر کرونا و انصراف چند تیم لغو شد. اسفندماه قهرمانی جهان این رشته در چین برگزار خواهد شد و تلاش خواهم کرد تا با عملکرد خوب در ترکیب تیم باشم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال نشسته کیش اختصاصی ایرنا تیم ملی والیبال کیش مرتضی مهرزاد والیبال نشسته والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد

مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد تا به اردوی تیم ملحق شود.

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از نیمه فروردین امسال با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی از پنجم اردیهبشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

 لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور