Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پوریا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: امسال مسابقات بین‌المللی جام فجر بدمینتون با حضور نمایندگان برخی کشورهای خارجی از ۱۶ تا ۲۲ بهمن در شیراز برگزار می‌شود. اگر این نمایندگان در این رقابت‌ها حضور نداشته باشند، مسابقات بین‌المللی جام فجر را برگزار نمی‌کنیم.

وی افزود: برای حضور ملی‌پوشان در جام فجر، انتخابی تیم‌های پسران و مردان ۱۱ و ۱۸ آذر و انتخابی تیم‌های دختران و زنان دوم و دهم دی ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون بدمینتون درباره تیم پارابدمینتون نیز گفت: چهار اردو برای دختران و پسران برای اعزام به بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین برگزار کردیم. همچنین مسابقات قهرمانی کشور را در ۲ دوره برگزار کردیم که در این رقابت‌ها ۳۵ شرکت کننده دختر و ۷۵ نفر شرکت کننده پسر شرکت کردند.  

وی اضافه کرد: ۲ دختر و ۲ پسر و یک مربی زن و مرد راهی بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین در آذر ماه خواهند شد.

پوریا همچنین با اشاره به اینکه حضور ثریا آقایی در بازی‌های المپیک توکیو یک اتفاق خوب بود، گفت: با حضور آقایی در توکیو شور و نشاطی در بین دختران ایجاد شد و اکنون بیشتر متقاضیان بدمینتون دختران هستند. موفقیت‌های آقایی ثمره تلاش ۱۰ ساله سرمایه‌گذاری روی چنین استعدادی است و از او بخاطر این تلاش‌ها تقدیر و تشکر کردیم.

وی یادآور شد: در این مدت در جلسات کمیته قوانین مقررات آسیا و فدراسیون جهانی بدمینتون حضور یافتیم و با همکاری دبیر کمیته قوانین آسیا، بخشی از قوانین بدمینتون را در سطح آسیا اصلاح کردیم که این امر مورد توجه اعضای هیات رییسه فدراسیون آسیایی قرار گرفت.

رییس فدراسیون بدمینتون افزود: در این مدت هشت کورت بدمینتون را به هشت استان دادیم و جدای از سهمیه هر استان، ۷۰۰ میلیون تومان به استان‌ها کمک و در کنار آن جلسه کمیته‌های فنی و آموزش مربیان و داوران و برنامه‌های استعدادیابی را برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه پنج هفته از لیگ برتر بدمینتون برگزار شده است، گفت: پنج تیم در بخش زنان و پنج تیم در بخش مردان در این رقابت‌ها شرکت کردند و آذر ماه این مسابقات به پایان می‌رسد. همچنین مسابقات لیگ دسته یک هم از اوایل آذر ماه شروع می‌شود.

پوریا خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل کرونا تمامی اعزام‌ها به مسابقات برون مرزی لغو می‌شود اما برنامه‌ریزی داریم تا مسابقات دارای رنکینگ جهانی شرکت کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیراز فدراسیون بدمینتون توکیو توکیو شیراز فدراسیون بدمینتون جام فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش فارس در ۸ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.
****
مصطفی حسن زاده، ووشو کاراستان در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با کسب ۲نشان طلا و یک نقره جواز حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کرد.

در این پیکار‌ها که در شهر جیانگ بین چین برگزار شد ۳۰۰ ورزشکار با هم رقابت کردند.
****
۳ مدال فرنگی کاران استان فارس در جام پهلوان تختی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و انتخابی امید‌های جهان با حضور کشتی گیرانی از ایران، ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار و با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

محمدمهدی کشتکار و غلامرضا تختی از فارس در وزن‌های ۶۳ و ۷۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و علی درابی در ۷۲ کیلوگرم گردن آویز نقره را از آن خود کرد. ساسان سالاری، سیامک گودرزی و غلامرضا امیرنژاد داوران استان فارسی این مسابقات بودند.
****
مسابقات فوتسال دانش آموزان مقطع ابتدایی جنوب استان یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵ هزارشهید استان فارس با حضور ۶ تیم به میزبانی شهرستان مهر آغاز شد و در نخستین دیدار این مسابقات تیم منتخب اشکنان با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر برابر تیم بیرم به پیروزی رسید.
****
در شهرستان بختگان هم مسابقات فوتسال مدارس با حضور ۹ تیم برگزار و در پایان تیم آموزشگاه امام علی به مقام قهرمانی رسید و تیم شهید میرشکاری در مکان دوم ایستاد.
****
همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت در شهر بیضا برگزار شد.
****
فرهنگیان هفت استان جنوبی کشور به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و به یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس، به قله چهار هزار و ۵۰ متری بلِ صعود کردند. بِل بلندترین قله استان فارس در جنوب شهرستان اقلید قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد