Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر همکاری‌های بین‌الملل دانشگاه رازی کرمانشاه از تحصیل ۵۰۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، طیبه ناصری با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ دانشجویان خارجی دانشگاه رازی، اظهارکرد: برای امسال حدود ۵۰۰ دانشجوی خارجی درخواست تحصیل در این دانشگاه را داده بودند که پس از انجام بررسی‌ها با درخواست ۲۰۰ نفر از آن‌ها موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تعداد دانشجویان خارجی این دانشگاه را برای ترم جاری حدود ۵۰۰ دانشجو اعلام کرد و افزود: اکثر این دانشجویان از کشور عراق هستند که به صورت غیر بورسیه در دانشگاه رازی تحصیل می‌کنند.

مدیر دفتر همکاری‌های بین الملل دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه عمده دانشجویان خارجی این دانشگاه در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستند، گفت: باتوجه به پژوهش محور بودن این مقطع تحصیلی، آموزش‌های آن‌ها را به شکل آنلاین برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: سال تحصیلی دانشجویان خارجی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه رازی هم از اواخر آبان به شکل آنلاین برگزار خواهد شد.

به گفته این مسئول، بیشتر دانشجویان خارجی دانشگاه رازی کرمانشاه در دانشکده‌های زبان و ادبیات فارسی، فنی و مهندسی و علوم پایه مشغول به تحصیل هستند.

وی درخصوص چرایی تعداد کم پذیرش دانشجوی خارجی در این دانشگاه هم گفت: باتوجه به  تاکیدی که اساتید دانشگاه روی کیفیت آموزش و فارغ التحصیلی دانشجویان با بار علمی قوی دارند، برای همین پذیرش گسترده‌ای برای دانشجوی خارجی نداریم.

ناصری در ادامه از تلاش برای جذب دانشجویان بورسیه‌ای از دیگر کشور‌ها هم خبر داد و گفت: در این راستا طی مکاتبه‌ای که با وزارت علوم داشته ایم، درخواست کرده ایم تا دانشجویان بورسیه‌ای از کشور‌های عراق، پاکستان، هند و سوریه را هم به دانشگاه رازی اختصاص دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه دانشجویان دانشجویان خارجی دانشجوی خارجی دانشگاه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!

مدتی است دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند و اعتراضات گسترده شان به گوش جهانیان رسیده است.

در این رابطه عبداله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: این اتفاق بی سابقه و میمونی است که بیداری واقعی در فضای دانشگاهی را نشان می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که افتاده دانشگاه علامه طباطبائی هم آمادگی دارد سوابق تحصیلی استادان و دانشجویان علوم انسانی دانشگاهیان آمریکایی که اخراج شده را برای پذیرش بررسی کند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اضافه کرد: ما حتی آمادگی داریم از این افراد برای حضور در مجامع علمی دانشگاه دعوت کنیم تا از ارزیابی و تجربیات شان از اتفاقاتی که در کشور‌های اروپایی و آمریکایی رخ می‌دهد استفاده کنیم.

معتمدی در ادامه گفت: اگر رشته تحصیلی این افراد با رشته تحصیلی دایر در دانشگاه علامه طباطبائی مطابق باشد آمادگی داریم به این دانشجویان بورس تحصیلی ارائه کنیم و حتی آمادگی آموزش زبان فارسی از طریق وبینار و فضای مجازی در دوره‌های معینی به آنها داریم تا با زیان فارسی آشنا شوند.

منبع: فارس

tags # دانشگاه علامه طباطبایی ، دانشجو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد