Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، مشاور مدیرعامل و مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان خبر از *تمدید مهلت ثبت نام طرح مسکن جوانان به مدت یک هفته* داد.

علی شاملو گفت: با عنایت به استقبال بسیار خوبی که از این طرح در بین مردم جزیره شده و نظر به درخواست های مردمی و معتمدین محلی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام، با موافقت *دکتر درویش پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان* زمان مذکور به مدت یک هفته و تا روز دوشنبه مورخ ۱۷ آبان ۱۴۰۰ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مدیرعامل محترم سازمان شخصا بر روند اجرایی طرح و ثبت نام ها نظارت داشته و گزارش اقدامات واحد های زیر مجموعه را رصد می نمایند.

لازم به ذکر است تا پایان روز شنبه مورخ ۸ آبان ۱۴۰۰ تعداد ۱۱۶۹ نفر در سایت شهروندی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نموده اند.

46

کد خبر 1568866

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند