Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم فوتبال پورتو در حالی شنبه شب در دیدار برابر بواویشتا به پیروزی ۴ بر ۱ رسید که سرمربی پورتو به شدت از عملکرد داور این مسابقه و عدم اعلام خطای پنالتی روی مهدی طارمی در چند صحنه عصبانی بود.

طارمی در این بازی دو پاس گل داد و سه بار در محوطه جریمه بواویشتا سرنگون شد اما داور اعتقادی به اعلام خطای پنالتی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنامه روزانه باشگاه پورتو با اشاره به اتفاقات بازی این تیم با بواویشتا و اظهارات سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو تاکید کرد که طارمی در پرتغال هدف آزار رسانه‌ای قرار دارد.

در مطلب خبرنامه این باشگاه آمده است: «نمی توان بدون اشاره به عملکرد منفی تیم داوری به این بازی نزدیک شد. سرجیو کونسیسائو خطا روی اوانیلسون را “بسیار واضح” می‌دانست و چند خطای مهدی طارمی هم تایید نشد. مربی تیم گفت که “این اتفاقات عادی نیست”. شرایط به جایی رسید که طارمی مجبور به تعویض شد تا از اتفاقی که قبلاً برای او رخ داده و اخراج شده بود، جلوگیری شود.»

در ادامه این مطلب آمده است: «طارمی یکی از ۳۲ بازیکن برتر سال جهان از سوی فدراسیون آمار در پرتغال هدف آزار و اذیت رسانه‌ای است که به نظر می‌رسد منجر به عدم اعلام خطاهای او می‌شود.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پورتو مهدی طارمی پورتو مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست

هویلوند لب به ستایش از کاپیتان تیمش گشود.

راسموس هویلوند، مهاجم منچستر یونایتد، معتقد است که برونو فرناندز، کاپیتان این تیم، مورد «انتقادهای ناعادلانه» قرار گرفته است. این در حالی است که گزارش‌هایی از اختلاف احتمالی بین این دو نفر حکایت داشتند. 

طرفداری | به گزارش سایت گل، این مهاجم دانمارکی از هم تیمی پرتغالی خود دفاع کرده است. به تازگی گزارش‌های نگران‌کننده‌ای مبنی بر اختلاف این زوج به دلیل عدم وجود ارتباطی قوی بین‌ آن‌ها درون زمین، منتشر شده بود. اما هویلوند در مصاحبه جدیدش، با تمجید از اهمیت بازی‌سازی فرناندز برای یونایتد، از او حمایت کرد.

فقط می‌خواهم به او بگویم: «به خاطر پاس گلت (مقابل شفیلد یونایتد) ممنونم برونو!» من برای او خیلی خوشحال بودم چون او هم خیلی مورد انتقاد قرار می‌گیرد. این منصفانه نیست، چون او همیشه در بالاترین سطح بازی می‌کند و یک کاپیتان فوق‌العاده است.

فرناندز بهترین پاسور منچستریونایتد در تمامی رقابت‌هاست. او در ۴۵ بازی، ۱۱ پاس گل داده که ۶ تا بیشتر از هر بازیکن دیگری در تیم است. او همچنین ۱۵ گل به ثمر رسانده است. جدیدترین پاس گل فرناندز، پاس منجر به گل هویلوند در دقایق پایانی بازی مقابل شفیلد یونایتد در چهارشنبه گذشته بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد