Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین حیدری شهردار بوشهر در نشست با مسئولان شرکت توزیع برق استان بیان کرد: برای افزایش تعامل بین شهرداری و شرکت توزیع برق استان بوشهر باید کارگروه تخصصی بین این دو مجموعه تشکیل شود زیرا به افزایش سطح کیفی خدمات حوزه برق به شهروندان کمک می‌کند.

او افزود: شهروندان عمده نارضایتی خود درباره روشنایی شهر را متوجه شهرداری می‌بینند در صورتی که بخش مهم از کار نیز برعهده شرکت توزیع نیروی برق استان است و باید برای حل آن تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بوشهر عنوان کرد: درباره جابه‌جایی شبکه برق در محل اجرای طرح‌ها انتظار است شرکت توزیع نیروی برق در کمترین زمان ممکن نسبت به تحقق این مهم اقدام کند.

حیدری گفت: حفاری‌های ناشی از اجرای شبکه برق نیز باید با هدف جلوگیری از ایجاد نارضایتی شهروندان در زمان مناسب ترمیم شود.

او افزود: در برخی از محله‌ها نیز پایه‌های برق در گذر قرار دارد که با هدف افزایش ایمنی تردد باید جابه‌جا شود.

شهرداربوشهر بیان کرد: سعی براین است تا با هرس به‌موقع درختان از یک سو از آسیب دیدن شبکه توزیع برق جلوگیری شود و از سوی دیگر در باد و باران‌های پیش رو برای شهروندان حادثه رخ ندهد.

حیدری عنوان کرد: در بحث فضای سبز باید کار به صورت اساسی باشد و توسعه در این بخش باید تنها مبتنی بر نظریه‎های کارشناسی و علمی انجام گیرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری بوشهر شورای شهر بوشهر فضای سبز روشنایی معابر شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمدی‌زاده بیان کرد: آزمون دبیری وزارت آموزش و پرورش امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت در ۵ حوزه انتخابیه در مرکز استان با حضور ۴ هزار و ۹۸۴ شرکت کننده برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که افزون‌بر ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از داوطلبان بانوان و بقیه آقایان هستند، افزود: نتایج آزمون تا یک ماه دیگر بر روی سامانه مجموعه جهاد دانشگاهی بارگزاری می‌شود که در مجموع ۳۳۵ نفر از داوطلبان پذیرفته می‌شوند.

مدیر اجرایی برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر یادآور شد: این آزمون برای رشته‌های تربیت بدنی، مشاوره و سبک زندگی است و نام‌نویسی برای شرکت در این آزمون از بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده بود.

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • کارگران ستون‌های استوار جامعه