Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری در شهرستان بیرجند انواع البسه خارجی قاچاق به ارزش ۸۳۶ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ جواد بخشی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس انواع البسه خارجی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این زمینه یک متهم بازداشت شده است، گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف دو خودروی سرقتی در طبس

سرهنگ مریمی، فرمانده انتظامی طبس نیز از کشف دو خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: با وقوع ۲ فقره سرقت خودرو در محدوده شهر طبس بلافاصله شناسایی عوامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و با تلاش بی وقفه، متهم را که با یک دستگاه خودروی مسروقه در حاشیه شهر در حال تردد بود، شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند و در یک اقدام پلیسی خودروی وی را متوقف و سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی طبس ادامه داد: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه سرقت شد، ولی در نهایت با روبه رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات توسط مأموران، لب به اعتراف گشود و به یک فقره سرقت خودروی دیگر نیز در شهرستان طبس اعتراف کرد.

مریمی با بیان اینکه سارق پس از سرقت با جداسازی اموال با ارزش خودروها آن‌ها را در حاشیه و بیابان‌های اطراف شهر رها می‌کرد، افزود: ماموران در این رابطه دو خودروی سرقتی کشف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
وی یادآور شد: شهروندان خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی البسه قاچاق نیروی انتظامی پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کد خبر 6093616

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی