Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سردار علیرضا مدنی جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری سومین رویداد تخصصی تولید محتولی دیجیتال بسیج در روز‌های دوازدهم تا چهاردهم آبان‌ماه در استان خبر داد و اظهار داشت: این رویداد در راستای کشف توانمندی‌ها و استعداد‌های درخشان در فضای مجازی کردستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدنی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و کشف استعداد‌های نوجوانان و جوانان بسیجی، سازماندهی گروه‌های تولید محتوا در بستر فضای مجازی و جذب ایده‌های برتر خواند و گفت: نوجوانان و جوانان بسیجی در حوزه نرم‌افزار، بازی و انیمیشن در مرحله استانی به مدت سه روز با هم به رقابت پرداخته و در پایان به نفر‌های برگزیده جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

او مهلت ثبت‌نام سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج را یازدهم آبان‌ماه دانست و افزود: زمان برگزاری این رویداد نیز دوازدهم تا چهاردهم آبان‌ماه است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: شرکت‌کنندگان در مدت زمان ۴۸ ساعت در زمینه تولید محصولات مذکور به رقابت پرداخته تا هر یک بهترین تولید محتوا را از نقطه نظر فنی و محتوایی تولید کنند.

مدنی افزود: برگزیدگان این رویداد مجوز حضور در مرحله نهایی رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در تهران برگزار می‌شود را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج کردستان دیجیتال بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد

مقدسی اظهار داشت: در پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیاری رشته های تخصصی بالینی پزشکی، ۱۴۷ داوطلب شامل ۶۶ مرد و ۸۱ خانم ثبت نام کردند.

وی افزود: این آزمون پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور با حضور نمایندگان سنجش آموزش پزشکی و حراست وزارت بهداشت در سالن شهید علم الهدی واقع در مجتمع آموزشی پردیس رحمتیه دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد برگزار گردید.

بیشتر بخوانید

آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری

دکتر مقدسی اضافه کرد: این ازمون دارای ۲۰۰سوال به صورت کتبی و به مدت ۲۴۰ دقیقه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: نتایج این ازمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • لغو مراسم آیینی سنتی کومسای در هورامان کردستان به دلیل بارندگی
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است