Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مسئول راه و شهرسازی شهرستان کامیاران با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حفاظت از اراضی ملی از شناسایی سه مورد تصرف اراضی، از رفع تصرف و قلع و قمع متصرفین خبر داد.

 جمشید ابراهیمی گفت: در شش ماهه اول سال جاری ضمن شناسایی ۳ مورد از اراضی ملی تصرفی در مساحتی بالغ بر ۱۱ هزار مترمربع به ارزش نزدیک به ۸ میلیارد ریال توسط گشت حفاظت از اراضی ملی این اداره و با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی شهرستان رفع تصرف و از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی در ادامه افزود: در راستای مستندسازی مدارک و تثبیت مالکیت املاک سازمان ملی زمین و مسکن به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران تعداد ۸۶۵ فقره سند مالکیت تکبرگ زرد رنگ به اسناد تکبرگ بنفش دولتی تبدیل و صادر شد.

وی ادامه داد: همچنین با تلاش های این اداره طی مدت شش ماهه اول سال جاری تعداد ۲۹ فقره سند مالکیت کاداستری در مساحتی بالغ بر ۱۵۹هزار و ۱۰۵ متر مربع بنام سازمان ملی زمین و مسکن صادر و مالکیت آن تثبیت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بابایی اظهار کرد: ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر 6088915

دیگر خبرها

  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است