Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@17:45:28 GMT

تداوم غیبت میلاد جهانی در تمرینات ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۴۷۲۷

تداوم غیبت میلاد جهانی در تمرینات ذوب‌آهن

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان چند روزی است که در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میلاد جهانی وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در تمرینات چند روز گذشته این تیم شرکت نکرده است و همین موضوع باعث شده تا خبرهایی درباره احتمال جدایی جهانی از تیمِ مهدی تارتار مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی قبل از شروع فصل هم بحث جدایی جهانی از ذوب‌آهن مطرح شد، ولی این بازیکن در نهایت در جمع ذوبی‌ها باقی ماند.

از اصفهان خبر می‌رسد که جهانی تمایل به جدایی از ذوب‌آهن دارد و بعد از حضور مهدی تارتار در این تیم تا به امروز نتوانسته خودش را با تفکرات این مربی هماهنگ کند. جدایی از ذوب‌آهن خواسته جهانی است و آخرین اخبار حاکی از آن است که فولاد خوزستان هم خواهان جذب وینگر ذوب‌آهن شده است.

بر اساس این گزارش، غیبت جهانی در تمرینات ذوب‌آهن احتمال جدایی این بازیکن را بیشتر خواهد کرد و با این وضعیت بعید به نظر می‌رسد که جهانی در بازی هفته چهارم برابر سپاهان به میدان برود. باید منتظر ماند و دید که در نهایت تکلیف این بازیکن به کجا خواهد رسید.

تارتار: تفاوت ما و استقلال فقط یک بازیکن بود/ در 15 دقیقه آخر 10 نفره بازی کردیم!

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان روز آینده از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی می‌رود و مورایس در این مسابقه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

یکی از این بازیکنان محمد دانشگر است که در مصاف با صنعت نفت در آبادان دچار مصدومیت از ناحیه کتف و دررفتگی شد و از آن مسابقه تاکنون شرایط حضور در تمرینات گروهی را نداشته است.

با این حال از همان روزهای ابتدایی مصدومیت شوق بازگشت به ترکیب در دانشگر دیده می‌شد و او در آخرین مصاف طلایی پوشان اصفهانی که مقابل ملوان برگزار شد، همراه تیم به انزلی سفر کرده بود تا اشتیاق خود را از بودن کنار تیم نشان بدهد.

تصویری از دانشگر در آخرین تمرین سپاهان منتشر شده که نشان می‌دهد او در تمرین تیم حضور دارد و در حال انجام کار با توپ است تا امیدواری هواداران سپاهان نسبت به بازگشت این بازیکن در هفته‌های حساس پایانی لیگ برتر و جام حذفی افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات