Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:13:41 GMT

شاخیف: گفتند کشتی گیر المپیکی با من مبارزه می کند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۴۸۱۱

شاخیف: گفتند کشتی گیر المپیکی با من مبارزه می کند

لژیونر تیم کشتی ستارگان ستاری به اولین مبارزه خود در لیگ ایران واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از اسپورتال،  مسابقات لیگ کشتی قهرمانی باشگاه های ایران در این فصل با حضور 14 تیم در مرحله مقدماتی در 4 گروه برگزار می شود. در یکی از گروه ها روز جمعه چهار دیدار برگزار شد.

این تیم ها در شهرستان جویبار مازندران گرد هم آمدند، شهرستانی که بسیاری از کشتی گیران سرشناس از جمله حسن یزدانی قهرمان المپیک قهرمان سه دوره جهان و رضا یزدانی قهرمان دو دوره جهان اهل آنجا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته رضا یزدانی اکنون در نقش مربی تلاش می کند، او سرپرست باشگاه مازندرانی صنایع است که مدعی مقام اول گروه است. رقیب اصلی صنایع تاکنون ستارگان ساری است که از دو لژیونر استفاده می کند و زاگیر شاخیف از روسیه و الیزبار اودیکادزه گرجستانی را به خدمت گرفته است.

زاگیر شاخیف دارنده مدال طلای جهان از روسیه و الیزبار اودیکادزه نفر سوم جهان از گرجستان به ترتیب مقابل فرزاد عموزاد و محمدجواد ابراهیمی از تیم صنایع صاحب برتری شدند.

 

زاگیر گفت: به من گفتند مرتضی قیاسی شرکت‌کننده در المپیک توکیو با من مبارزه می کند، اما فرزاد عموزاد خلیلی که در وزن 65 کیلوگرم جزو سه نفر برتر ایران است، در کنار او مبارزه کرد. 

او ادامه داد: کامران قاسمپور قهرمان وزن 92 کیلوگرم جهان هم مبارزه کرد. مسابقه ما علاقه شدید تماشاگران را برانگیخت. برای آن بلیت فروخته شد. ظرفیت سالن پر شده بود، هرچند گفته می شد به دلیل شیوع بیماری همه گیر، نیمی از سالن پر می شود. 

 

او در ادامه گفت: چون حریف بعدی ما ضعیف بود، من را در کشتی دوم به روی تشک نفرستادند. طبق قرارداد، من باید دو مبارزه در مرحله مقدماتی برگزار کنم.  بستگی به این دارد که چه کسی به نیمه نهایی راه یابد. این مسابقه تا یکی دو هفته دیگر برگزار می شود، اما در این مدت اجازه دادند به خانه بروم. خیلی طول کشید تا به آنجا برسم و فقط به خاطر یک مبارزه از مسکو به استانبول رفتم و وقتی به تهران رسیدم، با ماشین به جویبار رفتیم. باید از همین راه برگردیم.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد